Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:56:31 GMT

تعطیلی 29 صنف متخلف در مشهد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۶۳۱

تعطیلی 29 صنف متخلف در مشهد

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد از تعطیلی 29 صنف متخلف دراین شهر خبر داد.

امیر دلداری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اعلام این خبر که امروز 29 ص متخلف در سطح شهر مشهد پلمب شدند، اظهار کرد: این صنوف به دلیل رعایت نکردن بخشنامه تعطیلی صنوف غیرضرور که توسط ستاد پیشگیری از کرونا تصویب و ابلاغ شده بود، پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد خبر داد: از 29 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 229 صنف غیر ضرور که به این بخشنامه عمل نکرده بودند در سطح شهر پلمب شدند.

وی در ادامه با اشاره به این نکته که امروز 11 اکیپ از بازرسان اتاق اصناف و اماکن از سطح شهر بازدید به عمل آوردند، ابراز کرد: از شهروندان می خواهیم که در خانه بمانند تا زنجیره شیوع کرونا در شهر مشهد قطع و صنوف غیر ضرور هم به دلیل نبود تقاضا خود اقدام به تعطیلی کنند.

انتهای پیام/ 70071

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد پیشگیری از کرونا مشهد پلمب نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید