Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : به منظور کاهش خطر شیوع بیماری کرونا در سطح استان تجمع افراد در تمام تفرجگاه‌ها و فضای‌های سبز درون و بیرون شهر‌ها در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع است.

او گفت : تمام شهرداری‌های استان موظف شده‌اند که در فضا‌های سبز و اماکن گردشگری اجازه اتراق به مردم ندهند و مسیر‌های منتهی به این مکان‌ها توسط پلیس مسدود خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در حاشیه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها نیز تابلو‌های توقف ممنوع توسط راهداری، شهرداری و پلیس راهور نصب خواهد شد و به شدت با افرادی که در این ۲ روزه در حاشیه جاده‌ها توقف کنند برخورد می‌شود.

سالاری افزود: علاوه بر گشت‌های انتظامی دوربین‌های شهری نیز بر تردد و توقف خودرو‌ها نظارت دارند و در صورت توقف خودرو‌ها در تفرجگاه‌ها و حاشیه راه‌ها اعمال قانون خواهند شد.

او گفت: همچنین خودرو‌هایی که در این ایام تردد بیش از حد در سطح شهر داشته باشند با کمک دوربین‌های نظارتی شناسایی می‌شوند؛ در مرحله نخست به آن‌ها تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار برای مالکان خودرو‌ها جریمه صادر می‌شود.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: نیرو‌های سپاه و بسیج در خروجی تمام شهر‌های استان مستقر خواهند شد و از خروج افراد از شهر‌ها با جدیت جلوگیری می‌کنند.

سالاری گفت: برای اجرای هر چه بهتر این طرح گشت‌های راهداری محیط زیست میراث فرهنگی بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها نیز به کمک نیرو‌های نظارتی خواهند آمد.

او با بیان اینکه دستگاه قضایی از این طرح حمایت می‌کند، گفت: در صورتی که افراد به توصیه‌های ماموران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین توجه نکنند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

معاون استاندار کرمانشاه در رابطه با کنترل ورود و خروج به روستا‌ها گفت: دهیاران با کمک بسیج ورودی روستا را در این ۲ روز کنترل خواهند کرد و اجازه ورود و خروج را نمی‌دهند.

سالاری با تاکید بر اینکه دستفروشی در این ۲ روزه ممنوع است، گفت: سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها دکه‌ها و تمام غرفه‌های عرضه محصولات استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین تعطیل خواهند بود.

او در رابطه با مسیر‌های طبیعت گردی و کوه پیمایی گفت: در مسیر‌های طبیعت گردی نیز گشت‌های محیط‌زیست و جنگلبانی مستقر خواهند شد و از تردد افراد جلوگیری می‌کنند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مردم امسال از برگزاری مراسم باستانی سیزده‌بدر اجتناب کنند، افزود: در این ایام باید مردم را بیش از پیش به در خانه ماندن و حفظ سلامت خود و خانواده هایشان تشویق کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه تفرج گاه اماکن گردشگری تردد خودروها استاندار کرمانشاه خواهند شد خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر چهارشنبه در آئین بازگشایی یک دفتر پستی، اظهار کرد: پیربازار از شهرهای کهن و زمانی مرکز داد و ستد اقتصادی استان گیلان به شمار می‌رفت.

وی با بیان اینکه در حوزه زیر ساختی یک سری اتفاقات خوب در پیربازار اتفاق افتاده است، افزود: پیربازار زمانی که از سال ۱۴۰۰ تبدیل به شهر و شهرداری استقرار پیدا کرد باز آن شکل شهرداری را به خود نداشت اما از یک سال گذشته تاکنون شاهد تغییر و تحولاتی در این شهر بوده‌ایم.

عاشوری با بیان اینکه در گذشته بافت سنتی و روستایی در پیربازار بیشتر به چشم می‌خورد، ادامه داد: در یکسال گذشته با اقداماتی که مدیریت شهری پیربازار انجام داده این منطقه چهره شهر به خود گرفته است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه جا دارد از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر بابت تلاش‌های انجام گرفته قدردانی کنم، ادامه داد: ما نیز در مجموعه فرمانداری و در اعتبارات سال جدید قطعاً سعی خواهیم کرد توجه بیشتری به این شهر داشته باشیم.

عاشوری با تاکید بر اینکه خدا را شکر فضای بسیار خوبی در شهر پیربازار حاکم است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های یک شهر داشتن ویژگی‌ها و امکانات برای مردم است که دفتر پست نیز یکی از الزامات این شهر بوده که خوشبختانه این مهم امروز بعد از ۱۰ سال تعطیلی در پیربازار محقق شد.

وی با بیان اینکه امروز فقط جا به جایی نامه نبوده بلکه امروز تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است، ادامه داد: با برنامه ریزی و ظرفیتی که در این مکان ایجاد می‌شود زمینه اشتغال با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم شود.

عاشوری با تاکید بر لزوم بهره مندی از تجارت الکترونیک در کسب و کار اضافه کرد: الکترونیکی کردن فضای کسب و کار گیلان رونق ویژه ای گرفته است که باید استمرار داشته باشد.

وی در پایان به خدمات یک سال اخیر برای مردم شهر تازه تأسیس پیربازار اشاره کرد و گفت: استقرار اورژانس، استقرار آتش نشانی، توسعه ساختمان اداری شهرداری، بازسازی شبکه آب پیربازار، پروژه آسفالت و، پیاده رو سازی، خرید امکانات و ماشین آلات جهت خدمت رسانی به مردم، ساماندهی آب‌های سطحی کارهایی بسیار خوبی که در راستای خدمات رسانی به مرذم در این شهر انجام شده است.


کد خبر 6087752

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • ممنوعیت چیدن لاله واژگون
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو