Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:50:22 GMT

آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی و کالاهای اساسی هستند

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۶۸۹

آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی و کالاهای اساسی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری شنبه شب در جلسه مشترک مدیران گمرکات استان، بنادر و دریانوردی هرمزگان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، بیان داشت: گمرکات و بنادر هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند.

وی عنوان کرد: زمینه ترخیص و بارگیری کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در کمتر از ۲۴ ساعت در بندر و گمرک شهید رجایی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ذیربط مهیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری خاطرنشان کرد: کلیه ظرفیت‌های جاده‌ای و ریلی هرمزگان برای حمل و نقل سریع کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی به سراسر کشور بسیج شده است.

به گفته معاون استانداری هرمزگان، استان هرمزگان برای تسریع در تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در آمادگی کامل با بسیج امکانات بسر می‌برد.

وی اظهارداشت: جهت تسریع در تخلیه و بارگیری کالاهای پزشکی و بهداشتی به دستگاه‌های اجرایی ذیربط مرتبط استان مأموریت داده شده است با استفاده از اختیارات ستاد کرنا در کمترین زمان ممکن در استان مجوزهای لازم را صادر و منتظر دستگاه‌های مرکزی نباشند.

وی اضافه کرد: اولویت ترخیص و بارگیری در مجموعه بندر و گمرک شهید رجایی کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی است و این مهم با حساسیت در حال پیگیری است.

حیدری افزود: کالاهای ضروری مورد نیاز مردم استان هرمزگان به میزان لازم تأمین و ذخیره سازی شده است و در سراسر استان در حال توزیع است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 4888056

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان گمرک شهید رجایی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی سال جهش تولید بارش باران سیلاب طرح غربالگری حوادث چهارشنبه سوری بهداشتی و کالاهای اساسی کالاهای پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • تخلیه و بارگیری بیش از ۲۴۷ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود