Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:09:41 GMT

کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۶۹۳

کشف محموله دستکش های بهداشتی در کرج

به گزارش شامگاه شنبه  روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌استان البرز، در پی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران جان برکف و گمنام سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز این محموله کشف و ضبط شد و تحویل مراجع مربوطه شد.

این محموله شامل ۵۰ هزار جفت دستکش بهداشتی، تعداد ۲۸۸۰ عدد شیشه ۱۲۰ میلی لیتری الکل ضدعفونی (اکامول) به مجموع ۳۴۵ لیتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اعلام کرد: در راستای رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی ذره‌ای درنگ نخواهد کرد و قطعا با اشخاصی که قصد احتکار لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده را دارند در هر سطح و جایگاهی برخورد قانونی خواهد کرد.

هماهنگی و همکاری و تعامل خوب دستگاه قضایی بویژه دادستان مرکز استان و مدیرکل دادگستری استان در کشف و ضبط این محموله‌های احتکار شده بسیار سازنده و موثر بوده است.

طی یک ماه گذشته تاکنون تعداد زیادی انبارهای احتکار مواد ضدعفونی کننده، مواد پیشگیرانه و بهداشتی توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع)‌در استان البرز کشف شده است.

تاکنون تست کرونای یک هزارو۵۵۸ نفر در استان البرز مثبت شده که ۱۴۹ نفر از این افراد فوت کرده اند ضمن آنکه ۲۹ مرگ مشکوک نیز در این استان ثبت شده است.

اکنون ۴۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونا در بیمارستان های البرز بستری هستند.

استان البرز در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور قرار دارد.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان سازمان بهداشت جهانی فوت کشف و ضبط همکاری و تعامل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سپاه امام حسن مجتبی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  عصر شعر آئینی وعده صادق همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود