Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:29:52 GMT

جان‌باختن ۲۶۰ نفر دیگر در انگلیس بر اثر ابتلا به کرونا

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۰۹۸۱۴

جان‌باختن ۲۶۰ نفر دیگر در انگلیس بر اثر ابتلا به کرونا

تعداد جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در انگلیس با مرگ ۲۶۰ نفر دیگر تنها در یک روز، به‌ یک‌هزار و ۱۹ تن افزایش یافت.

به گزارش ایسنا دولت انگلستان اعلام کرد که یک‌هزار و ۱۹ نفر از شهروندانش پس از انجام آزمایش و تشخیص ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۰ مورد مرگ جدید بر اثر ابتلا به این ویروس گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد کل مبتلایان به کروناویروس در انگلستان به ۱۷ هزار و ۸۹ نفر رسیده که در مقایسه با روز جمعه حدود ۳ هزار نفر افزایش داشته و همچنین آمار تلفات کووید-۱۹ در این کشور به یک‌هزار و ۱۹ تن رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس کروناویروس کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

افراد مختلف با توجه شدت و نوع بیماری و همچنین سطح سلامتی شان ممکن است علائم مختلفی را در اثر ابتلا به ورم معده تجریه کنند. به طور کلی رایج‌ترین علائم بروز بیماری گاستریت عبارتند از:

دل درد، سوزش معده، رفلاکس اسید معده، سوء هاضمه، بروز علائم بد گوارشی بعد از خوردن غذا، حالت تهوع، استفراغ، احساس پر بودن ناحیه بالایی شکم بعد از مصرف غذا، نفخ، سکسکه، کم شدن اشتها، مدفوع سیاه رنگ، استفراغ خون یا موادی شبیه قهوه و ….

در صورت مشاهده این علائم و داشتن تجربه بیماری‌های عفونی معده مانند زخم معده، بهتر است در اولین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تشخیص به موقع و زود هنگام در درمان بیماری گاستریت بسیار موثر است.

چه عواملی خطر بروز گاستریت معده را افزایش می‌دهند؟

استفاده مکرر از برخی دارو‌ها و مسکن‌های رایج مانند آسپرین و ایبوپروفن بدون تجویز پزشک می‌تواند باعث ایجاد پیش زمینه بیماری گاستریت شوند. علاوه بر این مصرف نوشیدنی‌های الکلی، استرس شدید و افزایش سن نیز عواملی هستند که می‌توانند خطر ابتلا به بیماری گاستریت را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جان باختن ۵ پناهجو در دریای مانش
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • افزایش شدید تعداد آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)