Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از صبح امروز (۹ فروردین) در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سرهنگ سید علی حسینی» با اشاره به اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و کشور به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد امروز در استان مرکزی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: امید است با اجرای این طرح بتوانیم گام موثری در راستای سلامت هموطنان و همچنین ریشه کنی این ویروس در جامعه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این طرح تردد بی مورد در معابر شهرستان اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی در روزهای ۱۱ تا ۱۳ فروردین ماه موجب اعمال قانون می شود، افزود: در این راستا با متخلفین برخورد و به مبلغ 5 میلیون ریال جریمه و خودرو آنان نیز توقیف خواهد شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پلاک های غیربومی تا ساعت ۲۴ روز ۹ فروردین مهلت داشتند که استان مرکزی را ترک کنند، ادامه داد: رانندگان خودروهای پلاک غیر بومی که اقدام به ترک محدوده استان مرکزی تا ساعت ۲۴ مورخه 9 فروردین 99 نکرده اند با آنها برابر دستور العمل طرح فاصله گذاری اجتماعی برخورد و  مبلغ ۵ میلیون ریال اعمال قانون و خودروی آنان به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

 

حسنی همچنین اضافه کرد: در روزهای یازدهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برابر مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی معابر شهری استان اقدام خواهد کرد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: رانندگان عزیز از تردد بی مورد و غیر ضروری اجتناب کنند در غیر این صورت علاوه بر اعمال قانون به مبلغ ۵ میلیون ریال، خودرو آنان توقیف خواهد شد.

 

وی افزود: همه این برنامه ها به منظور حفظ سلامت شهروندان و هم استانی های عزیز است و امید است شاهد همکاری هر چه بیشتر افراد با پلیس باشیم و با ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی علاوه بر سلامتی خود و خانواده باری از دوش کادر درمانی که این روزها به سختی در حال فعالیت هستند براریم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی استان مرکزی اراک طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران

سرهنگ فیروز کشیرمعاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اعمال قانون‌های شبانه در شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و طرح نوروزی توضیح داد و گفت: منظور از تخلفات شبانه تخلفاتی هستند که از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح توسط برخی از رانندگان حادثه ساز انجام می‌شوند. متأسفانه تعدادی از رانندگان وجود دارند که قانون گریز هستند و در چهار چوب قانون بودن را دوست ندارند و نمی‌خواهند درست رانندگی نمایند که پلیس هم بدون هیچ اغماضی با این رانندگان برخورد قانونی خود را انجام می‌دهد چرا که خط قرمز پلیس برخورد با افرادی است که با رفتار‌های غلط ترافیکی خود نظم و امنیت تردد دیگر شهروندان را بر هم می‌زنند و آرامش آنان را مختل می‌کنند.

وی افزود: طرح نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شد. پلیس راهور تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۸۹ هزار فقره فقط در بحث تخلفات شبانه کامیون‌ها اعمال قانون داشت که در همین خصوص در طرح نوروزی ۱۴۰۳ این اعمال قانون ۵۵۰۰ مورد بوده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۰۳۰۰۰ هزار مورد اعمال قانون در خصوص تخلفات حادثه ساز شبانه صورت گرفته است که این آمار در طرح نوروزی و در همین خصوص ۳۵۰۰۰ هزار مورد بوده است.

سرهنگ کشیر افزود: همچنین در سال ۱۴۰۲ کمتر از یک درصد از تخلفات مصرف نوشیدنی‌های غیر مجاز بوده است که این آمار در طرح نوروزی هم به همین میزان یعنی کمتر از ۱ درصد از کل آمار بوده است.

وی گفت: کل اعمال قانون‌هایی که در بحث تخلفات شبانه در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت به حدود ۱۹۵۰۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار فقره) می‌رسد که در طرح نوروزی ۱۵۲۰۰ هزار مورد اعمال قانون برای آن دسته از رانندگانی که نظم ترافیکی جامعه را بر هم زده بودند صورت گرفته است.

سرهنگ کشیر بیان کرد: این برخورد‌ها و اعمال قانون‌ها به درخواست شهروندان صورت می‌گیرد و در خواست و خواسته و مطالبه شهروندان از پلیس است که با تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ تماس می‌گیرند و خواسته‌های خود را بیان می‌کنند. سایت rahvar۱۲۰.ir و شماره تلفن ۱۲۰ در اختیار شهروندان می‌باشد که می‌توانند گزارشات خود را با همکاران بنده در میان بگذارند.

منبع: برنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اعمال قانون ۱ میلیون ۹۵۰ هزار فقره تخلفات شبانه در تهران
  • ۱.۹ میلیون جریمه برای تخلفات شبانه در پایتخت
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم
  • آغاز اجرای طرح نور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • آغاز طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها از امروز | پلیس با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد
  • طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی از امروز آغاز شد