Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، مهرداد سالاری در نشست ستاد کرونا ی استان کرمانشاه اظهار داشت: روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه مردم طبق یک سنت قدیمی به دامن طبیعت می‌روند اما امسال با توجه به گسترش بیماری کرونا در سطح استان، از مردم درخواست می‌کنیم به خاطر حفظ سلامت خود و همشهریان در خانه‌ها بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا طرح مفصلی برای اعمال محدودیت کامل تردد خودروها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه در نظر گرفته‌ایم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: این طرح دو روزه از صبح روز ۱۲ فروردین‌ماه با اعلان عمومی در سطح شهرها و روستاهای استان، اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: طی این دو روز هرگونه توقف خودروها در حاشیه پارک‌ها و تفریح گاه‌های تمامی شهرهای استان ممنوع است و برابر با قانون با متخلفین برخورد می‌شود، در همین راستا تمامی شهرداری‌های سطح شهرستان‌های استان روند نصب تابلوهای هشدار را آغاز کرده‌اند.

سالاری ادامه داد: اجراییات شهرداری‌ها باید در این دو روز به شکل ویژه از فعالیت دست فروشان در حاشیه پارک‌ها و تفریح‌گاه‌ها با هماهنگی پلیس ۱۱۰ جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: در دو روز یادشده سازمان اتوبوس رانی کاملاً تعطیل است و تاکسی‌ها حق جابجایی مسافر به پارک‌ها و مکان‌های تفریحی را ندارند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری‌ها موظفند بنرهای «در_خانه_بمانیم» را در بیلبوردهای سطح شهرها به منظور دادن هشدارهای لازم نصب کنند. صدا و سیمای استان نیز از فردا هشدارهای لازم را در سطح گسترده به شهروندان بدهد.

این مسئول افزود: مجموعه هلال‌احمر و خدمات شهری و دستگاه‌های مربوطه در صبح روز ۱۲ فروردین‌ماه با بلندگو در سطح خیابان‌ها و معابر شهر هشدارهای لازم را اعلام کنند.

وی عنوان کرد: پلیس راهور مأموریت یافته در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین مانع هرگونه توقف خودروها در کنار جاده‌های بین‌شهری شود؛ گشت‌های محیط زیست، منابع طبیعی و راهداری هم مسئولیت دارند مانع توقف مردم در دامنه‌ها و کوهپایه‌ها و تفرج‌گاه‌های خارج از شهر شوند.

سالاری گفت: گروه‌های مردم نهاد و رسانه‌ها از ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برخوردار هستند، با هماهنگی دفتر امور اجتماعی استانداری و اداره کل ارشاد استان از پتانسیل‌های این مجموعه‌ها برای اطلاع رسانی و راه‌اندازی کمپین‌ها بهره خواهیم گرفت.

این مسئول افزود: کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های روستاها بر عهده دهیاران و بسیج روستا است و در طول این دو روز باید با جدیت کامل مانع تردد مردم در محدوده روستا ک تفریح‌گاه‌های همجوار شوند.

وی تاکید کرد: تمامی این اقدامات در راستای حفظ سلامت مردم و مطالبه خود مردم است تا سلامت همشهریان حفظ شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهرداری فرهنگ سازی قانون محیط زیست منابع طبیعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه دو روز گاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۰۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر روزهای خوب دریاچه ارومیه + فیلم | چشم امید دریاچه به فروردین و اردیبهشت است

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین انتظار می‌رود در صورتی که پیش‌بینی‌های بارش‌های زیاد فروردین و اردیبهشت امسال محقق شود وضعیت دریاچه ارومیه رو به بهبودی بیشتر پیش برود.

کد خبر 841037 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه استان آذربایجان غربی استان آذربایجان شرقی

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • تصاویر روزهای خوب دریاچه ارومیه + فیلم | چشم امید دریاچه به فروردین و اردیبهشت است
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم‌رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • افزایش دمای هوا در کرمانشاه/موجی کم رطوبت به کرمانشاه وارد می‌شود
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال