Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌محسن صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این رابطه در ابلاغی از همه شهرداران و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواسته شده با قید فوریت تدابیر و اقدامات لازم و مؤثر برای تعطیلی بوستان‌ها، مراکز تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفریحی و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای تابعه استان و جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان در این مرکز با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا ابلاغ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان ادامه داد: لازم است در این زمینه از تمامی ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغی استان، به ویژه شبکه استانی صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و رسانه‌های محلی و امکانات تبلیغات شهری و فضای مجازی به منظور همکاری حداکثری شهروندان استفاده شود.

وی افزود: در این مدت هیچ‌گونه خدماتی توسط غرفه‌ها و سایر مراکز موجود در پارک‌ها و بوستان‌ها ارائه نخواهد شد و بر استفاده از اکیپ‌های انضباط شهری، نیروی انتظامی و نیروهای سد معبر شهرداری به منظور مسدود نمودن راههای ورودی به این مکان‌ها و جلوگیری از حضور دست فروش‌ها در داخل پارک‌ها و اطراف آن تاکید داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد خاطرنشان کرد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه و به ویژه در روز طبیعت، توقف وسایل نقلیه اطراف و نزدیک پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری استان ممنوع است و با خودروهای توقف شده با توقیف یک ماهه خودرو و ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، اعمال قانون خواهد شد.

کد خبر 4888075

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن صادقیان استانداری یزد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی سال جهش تولید سیلاب طرح غربالگری بارش باران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز

فرماندار شهرستان تبریز از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح صبح امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست تخصصی برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل روستایی و توجه به اقتصاد روستایی، نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های روستایی از جمله فرآوری محصولات کشاورزی، بوم‌گردی، گردشگری، توسعه و ترویج لباس‌های سنتی و قومی و غذاهای بومی محلی برای ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی بخش باسمنج از بیست‌وهفتم تا سی‌ویکم فروردین، بخش مرکزی از دوم تا هفتم اردیبهشت و بخش خسروشاه از نهم تا چهاردهم اردیبهشت در پارک باغشمال تبریز برپا می‌شود.

فاتح ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مسابقات اسب‌سواری و چوگان در پارک باغشمال تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 744378

دیگر خبرها

  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • ۳۵ درصد بازدید گردشگران از جاذبه‌های گردشگری مدرن و ابرسازه‌های تفریحی اصفهان بوده است
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • پیشرفت ۵۰ درصدی توسعه بوستان مهر در منطقه ۹ اصفهان
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال | بهره برداری از اسنو پارک
  • تفریحی مهیج در دل کوه‌های برفی توچال/ بهره برداری از اسنو پارک