Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@13:17:10 GMT

دستگیری عوامل کشتار خرس قهوه ای در ‌ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۱۹۹

دستگیری عوامل کشتار خرس قهوه ای در ‌ارومیه

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: عوامل شکار، آزار و کشتار بیرحمانه خرس قهوه ای در یکی از روستاهای ارومیه دستگیر شدند.

مهران نظری در گفت و گو با ایسنا افزود: عصر روز شنبه نهم فروردین، ماموران یگان حفاظت محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری‌ ماموران نیروی انتظامی و اطلاعاتی عوامل کشتار خرس قهوه ای را که ۲ نفر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفاظت از عرصه های طبیعی و جانداران و تنوع زیستی، از وظایف ذاتی سازمان محیط زیست است و این متخلفان برای بررسی و پیگیری پرونده، تحویل مقامات قضایی شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد: در راستای حفظ گونه های جانوری، به خصوص گونه های در معرض خطر، که خرس قهوه ای نیز یکی از این گونه هاست مامورین یگان حفاظت محیط زیست با هر گونه تخلف زیست محیطی طبق ضوابط و مقررات محیط زیست برخورد خواهند کرد.

وی از مردم دوستدار محیط زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آزار و آذیت حیوانات و تخریب محیط زیست مراتب را به نزدیک ترین ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

گفتنی است روز پنجشنبه ۷ فروردین عده ای اقدام به کشتن خرس قهوه ای در یکی از روستاهای ارومیه کردند و فیلم کشتار و آزار حیوان را در فضای مجازی منتشر کردند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031Xw

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری حفاظت محیط زیست خرس قهوه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم

 مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: محیط‌بانان منطقه حفاظت شده اشترانکوه با حضور موثر و پایش منطقه، موفق به فیلمبرداری از خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه شدند.

این اولین ثبت تصویر این گونه ارزشمند در سال ۱۴۰۳ در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه لرستان
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در اشترانکوه + فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه توسط محیط‌بانان لرستان+فیلم
  • ثبت تصویر خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی