Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدر در توییت تازه خود اظهار داشت که یکی از مسایل مصیبت بار که منجر به شیوع «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج های همجنس گرایی است.
مقتدا صدر رهبر «جریان صدر» و حامی فراکسیون پارلمانی «سائرون» در رشته توییت هایی با عنوان «پیام آسمان درباره کرونا» این ویروس را علیه نشر همجنس گرایی دانست.
وی در این توییت با عنوان «پیام دوم آسمان» نوشت: یکی از مسائل مصیبت بار که باعث همه پیری «وبای کرونا» شده، قانونگذاری ازدواج های همجنس گرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صدر از همه کشورهای جهان خواست که این قانون را هرچه زودتر و بدون تعلل به نشانه پشیمانی از گناهان، لغو کنند.
به دنبال انتشار این توییت ساعاتی بعد سفیر انگلیس در بغداد  خطاب به صدر نوشت: بگذارید طبق توصیه پزشکی کار کنیم و قانون همجنس گرایان را تغییر نخواهیم داد. 
استفان هیکی در پاسخ به مقتدا صدر گفت: از شما که با کشورهایی مانند انگلیس در سایت ها و شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کردید، متشکریم؛ ما در این زمان بحرانی نیاز به همکاری و ارتباط بیشتر بین کشورها داریم؛ اما انگلیس قانون خود را در مورد ازدواج برابر (همجنس گراها) که ما به آن افتخار می کنیم، تغییر نخواهد داد.
هیکی ادامه داد: در مقابل، بهتر است بر روی توصیه های پزشکی و علمی برای پیروزی در نبرد با کرونا کار کنید.

برچسب‌ها ویروس کرونا مقتدی صدر عراق انگلستان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مقتدی صدر عراق انگلستان ویروس کرونا مقتدی صدر عراق انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)

بازیکن پرسپولیس توییت جدیدی منتشر کرد.

در همین رابطه مهدی ترابی توییت زیر را منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی انصاری پس از گل ترابی: زیر پیراهنت چه نوشته‌ای؟ مهدی ترابی به پرسپولیس پیوست

دیگر خبرها

  • جنون پوپولیست در غرب
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسرائیل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
  • فرانسه و انگلیس سفیر ایران را احضار کردند
  • انگلیس دیپلمات ایران را احضار کرد
  • فرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردند
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • توییت رضا رشیدپور در واکنش به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل (عکس)
  • انگلیس یک زن نابینا را به عنوان سفیر منصوب کرد