Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر به ارزیابی عملکرد فوتبال ایران در سال گذشته پرداخت و در پاسخ به این پرسش که آیا می تواند از این عملکرد به عنوان موفق نام برد گفت: قطعا موفق نبودیم، جام ملت ها را از دست دادیم، امیدهایمان با تیم امید از بین رفت و نتوانستیم به المپیک صعود کنیم، در لیگ قهرمانان هم تیم های ایرانی شرایط خیلی خوبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورمزیار ادامه داد: متاسفانه ضعف مدیریت باعث شد تا فوتبال ما روزهای بدی را سپری کند تا جام ملت ها نتوانستیم همانند سال های گذشته به فینال صعود کنیم و اشتباهات در دیدار برابر ژاپن باعث شد به راحتی از گردونه مسابقات خارج شویم و همه اینها در مجموع نشان می دهد که سال خوبی در فوتبال برای ایران وجود نداشت.

ورمزیار در مورد لیگ نوزدهم هم گفت: متاسفانه لیگ ما تعطیلی بسیاری داشت و منظم نبود و در روزهای پایانی سال هم شیوع ویروس کرونا باعث شد لیگ تا پایان فروردین ماه تعطیل شود.

ورمزیار در مورد تفاوت فوتبال دهه ۶۰ یا اوایل دهه ۷۰ و امروز گفت: در آن سال ها هنوز پول اینقدر در فوتبال مهم نشده بود، بازیکنان با عشق و علاقه به پرسپولیس و استقلال می رفتند آنها در تیم هایشان بهترین می شدند تا بتوانند بدون گرفتن پول در  استقلال و پرسپولیس بازی کنند آنها حتی از جیب خرج می کردند چون آن زمان تعصب به این دو تیم بسیار بالا بود و حرمت پیراهن این دو تیم حفظ می شد اما در حال حاضر دیگر چنین موضوعی وجود ندارد، همه دنبال پول هستند، عرقی به باشگاه ندارند و می بینیم یک بازیکن در طول سال هایی که بازی می کند بارها باشگاه خود را عوض می کند و همین مساله باعث شده فوتبال جذابیت های خودش را از دست بدهد. البته به خاطر شرایطی که در فوتبال ما به وجود آمده و از اعتبار بالایی همچون گذشته برخوردار نیست، فوتبال ما ورشکسته شده است. باید مدیران حرفه ای در ورزش و خصوصا فوتبال گمارده شوند تا فوتبال ما از این شرایط بیرون بیاید.

وی در پاسخ به این سوال که چند عید را در اردو بوده اید و سال تحویل کنار خانواده نبوده اید، گفت: فکر می کنم سال های زیادی را در اردو بوده و عید را کنار خانواده نبودیم، ما مجبور بودیم به خاطر حضور در اردوی تیم ملی، جام باشگاه های آسیا، اردوهای خارج از کشور برگزار کنیم و همین مساله ما را از بودن در کنار خانواده دور می کرد اگرچه رفاقتی که بین بازیکنان وجود داشت دوری را کمرنگ می کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: بازیکنان آن زمان خیلی به هم نزدیک بودند، ارتباطات صادقانه بود، زمانی که در تعطیلات عید نوروز تمرین می کردیم حتی در پایان تمرین هم اختصاصی به تمرینات مان ادامه می دادیم که مرحوم پورحیدری بازیکنان را دعوا می کرد و از آنها می خواست تمرین را تعطیل کرده و کنار خانواده بروند درست برعکس این روزها که بازیکنان هنوز تمرین تمام نشده مسیر رختکن را در پیش می گیرند تا بتوانند دقایقی زودتر هم که شده تمرین را ترک کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه مشکلات مدیریتی باعث شد این ویروس در ایران شیوع زیادی داشته باشد از مردم می خواهم نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کرده تا هر چه زودتر این ویروس ریشه کن شود همچنین آرزو می کن مسال ۹۹ سالی سرشار از سلامتی و شادی برای مردم ایران باشد و دیگر شاهد غم و اندوه و سختی هایی که در سال ۹۸ به مردم وارد آمد نباشیم.

کد خبر 4879338

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال پرسپولیس صادق ورمزیار ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک فدراسیون کشتی کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کنار خانواده فوتبال ما باعث شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد

ملی پوشان فوتبال ایران فردا از ساعت ١٩ در زمین چمن ورزشگاه آزادی نخستین تمرین تاکتیکی خود را برای دو دیدار برابر ترکمنستان آغاز خواهد کرد.

تمرین روز چهارشنبه تیم ملی نیز از ساعت ١٩:٣٠ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی در ١۵ دقیقه ابتدایی این تمرین مجاز است. 

پیش از تمرین روز چهارشنبه از ساعت ١٨:۴٠ نشست خبری سرمربی تیم ملی ایران در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهد شد.

نشست خبری سرمربی تیم ملی ترکمنستان نیز از ساعت ١٧ روز چهارشنبه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دربی بزرگ فوتبال زنان ایران، به دعوا کشید
  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • آغاز تمرینات تیم ملی فوتبال
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی؛ بازیکنان آمدند
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟