Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درباره درمان کووید ۱۹ با سلول‌های بنیادی ساخت دارو اظهار کرد: درمان کووید ۱۹ با سلول‌های بنیادی مزانشیمی نوعی روش درمانی است و این روش درمانی دارو محسوب نمی‌شود چرا که دارو تعریف دیگری دارد.   *این روش درمانی تایید نهایی را اخذ نکند قابل استفاده برای همه بیماران نیست
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: این روش سلول درمانی که مراحل مطالعات بالینی را طی می‌کند به منظور بررسی ایمنی و اثربخشی سلول‌ها بر بهبود عوارض ریوی ناشی از ویروس کرونا صورت می‌گیرد و از نتایج اولیه این مطالعه گزارش‌های مثبت اولیه واصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانپور تاکید کرد: مادامی که این روش درمانی تایید نهایی را اخذ نکند قابل استفاده برای همه بیماران نیست و مثل بسیاری از روش‌های درمانی دیگر در ایران و جهان فاز مطالعاتی را طی می‌کند، همچنین باید توجه داشت که به طور کلی تاکنون داروی اختصاصی برای درمان مستقیم کروناویروس کشف نشده است.   *نتایج تحقیقاتی باید در کمیته‌های علمی و کمیته درمان کرونا مورد ارزیابی قرار گیرد
او یادآوری کرد: نتایج تحقیقاتی باید در نهایت در کمیته‌های علمی و کمیته درمان ستاد ملی مقابله با کرونا مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت هزینه اثربخشی مطلوب می‌تواند در پروتکل درمان نیز قرار گیرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: داروی کرونا ساخت داروی کرونا دکتر سلیمانی کرونا واکسن کرونا روش درمانی روش درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

ایلنا در خبری نوشت: عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است، گفت: فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

منبع: خبر انلاین

tags # اخبار فرهنگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سلول درمانی یک روش نوین برای درمان دیابت
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»