Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:42:03 GMT

شنیده شدن صدای دو انفجار در ریاض

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۴۴۴

شنیده شدن صدای دو انفجار در ریاض

رسانه های سعودی از شنیده شدن صدای دو انفجار در ریاض خبرمی دهند. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

در حال تکمیل

R36442/P/S8,90/CT10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد

عفو بین‌الملل از گزارش سازمان ملل که به این نتیجه رسیده بود که اسرائیل در غزه «نسل‌کشی» انجام داده است، استقبال و اعلام کرد زمان جلوگیری از نسل‌کشی و اجرای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس فوری فرا رسیده است.

براساس گزارش القدس العربی، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین، شامگاه سه شنبه در گزارشی که به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو ارائه شد، گفت: دلایل منطقی وجود دارد که باور کنیم اسرائیل جنایت نسل کشی علیه فلسطینیان در غزه انجام داده است.

اگنس کالامار، دبیر کل عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای گفت که گزارش سازمان ملل بسیار مهم است و باید درخواستی ضروری برای اقدامات دولت‌ها باشد.

او تاکید کرد که کشور‌های جهان باید به تعهدات خود بر اساس کنوانسیون پیشگیری از جنایت نسل کشی عمل کنند و اقدامات مشخصی را برای حمایت از فلسطینیان در غزه انجام دهند.

کالامار گفت: زمان اقدام برای جلوگیری از نسل کشی فرا رسیده است و سایر کشور‌ها باید برای اجرای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که خواستار آتش بس فوری است، بر طرف‌های درگیر فشار سیاسی وارد کنند.

او از کشور‌های سراسر جهان خواست تا از نفوذ خود برای پافشاری بر تعهد رژیم صهیونیستی به قطعنامه، از جمله توقف بمباران و رفع محدودیت‌های ورود کمک‌های بشردوستانه استفاده کنند.

این مقام عفو بین‌الملل ادامه داد: دولت‌ها باید تحریم تسلیحاتی همه جانبه‌ای را علیه همه طرف‌های درگیر اعمال کنند و بر حماس و سایر گروه‌های مسلح فشار بیاورند تا همه اسرای را آزاد کنند.

 او گفت: آتش‌بس دائمی بهترین راه برای اجرای اقدامات موقتی است که دیوان بین‌المللی دادگستری برای جلوگیری از نسل‌کشی، جنایات بیشتر و رنج غیرنظامیان دستور داده است.

کالامار تاکید کرد که کشور‌ها باید تلاش‌های خود را بر تبدیل درخواست‌ها برای آتش‌بس در غزه به یکواقعیت ملموس متمرکز کنند.

 در گزارش سازمان ملل، آلبانیز توضیح داد که رژیم صهیونیستی مرتکب سه نسل‌کشی شد: ایجاد صدمات جدی جسمی یا روانی به مردم، تحمیل عمدی شرایط زندگی با هدف نابودی کامل یا جزئی فیزیکی آنان و تحمیل اقداماتی با هدف جلوگیری از زایمان زنان فلسطینی.

 تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تا کنون ده‌ها هزار قربانی غیرنظامی، که بیشتر آنها کودک و زن هستند، ویرانی عظیم، یک فاجعه انسانی و قحطی برجای گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار مهیب در بندر حیفا
  • شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در بندر حیفا
  • «توسعه» یعنی صدای هنرمندان تئاتر شنیده شود
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • (ویدئو) لحظه انفجار در نوشهر/ صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • لحظه انفجار در نوشهر + فیلم | صدای انفجار در چالوس هم شنیده شد
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • باید اسرائیل را وادار کنیم تا مصوبه آتش بس را اجرا کند
  • وقوع چند انفجار قدرتمند در پایتخت اوکراین