Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدام خودجوش پایگاه مقاومت ولایت خواهران در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج در راستای تولید ماسک بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

 خبرگزاری شبستان ، یاسوج: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزها هر شخص، نهاد و ارگانی اعم از نیروهای سپاه، ارتش، گروه های جهادی و مردمی، سازمان های مردم نهاد و ادارات و نهادهای دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد آمده اند تا شعار «همه با هم کرونا را شکست می دهیم» به منصه ظهور برسد.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلاتی در زمینه کمبود ماسک و دستکش در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد، گروه های جهادی مختلف وارد میدان شده اند و در راستای تولید این اقلام ضروری برای نیازمندان فعالیت می کنند.

 

پایگاه مقاومت ولایت خواهران در مصلی امام خمینی (رضوان الله علیه) یاسوج در این راستا با ایجاد کارگاهی در حد وسع و توان، اقدام به تولید ماسک و دستکش یک بار مصرف کرده است.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در حاشیه بازدید از این کارگاه، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به عزم استانی و ملی برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: غربالگری خانواده‌ ها و کنترل ورودی و خروجی ‌های استان در دستور کار مسئولان قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به از خودگذشتگی کادر درمانی در مورد درمان بیماران اشاره کرد و گفت: بیماری کرونا یک مسئله جهانی است و برای مقابله با آن نیازمند اتحاد جهانی هستیم.

 

وی شیوع کرونا را برای بشریت یک تهدید دانست و اضافه کرد: باید از ازدحام جلوگیری کرده و ترددها در سطح شهرها مدیریت شود تا بتوان شیوع این بیماری را کنترل کرد.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: باید با توکل و امید به خدای یکتا، بی همتا و توسل به انبیا و اولیای الهی در مقابل این هجمه سنگین مبارزه و مقاومت کنیم.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: باید در منازل بمانیم و به دستورات و توصیه های فرماندهی جبهه مقاومت و مبارزه گوش دهیم و برای کسانی که در خط مقدم این مبارزه هستند، دعا کنیم.

 

وی با بیان اینکه ضرورت دارد برای مقابله با ویروس و بیماری کرونا نکات بهداشتی را رعایت کنیم، ابراز داشت: افرادی همچون فرزندان پر افتخار این سرزمین در دوران هشت سال دفاع مقدس، برای حفاظت از جان این ملت با تمام خلوص و عشق به میدان آمده اند .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز پزشکان و پرستاران عزیز ما چون رزمندگان دوران دفاع مقدس، در خط مقدم مبارزه و جنگ بوده و مجاهدان راه خدا هستند و در این راه مقدس شهدایی هم تقدیم کرده اند.

 

آیت الله حسینی گفت: عزیزانی (پزشکان، پرستاران، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و امنیتی، گروه های جهادی، مسئولان استانی و شهرستانی، شورای تامین، صدا و سیما و رسانه ها و ...) برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه، گفت: همان طور که شیرزنان ایران و این استان در دوران دفاع مقدس کار پشتیبانی از فرزندان خود را برعهده داشتند، امروز این خواهران همان نقش را در عرصه سلامت مردم انجام می دهند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام آتش به اختیار خواهران عضو پایگاه مقاومت ولایت مصلی نماز جمعه، اظهار داشت: به طور یقین اجر این فعالیت ها و سایر اقدام هایی که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در جامعه صورت می گیرد، نزد پروردگار متعال محفوظ خواهد بود.

 

بنابراین گزارش، این کارگاه تولید ماسک به همت یکی از خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری پایگاه مقاومت ولایت واحد خواهران مصلی نماز جمعه یاسوج، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و ستاد نماز جمعه یاسوج فعالیت می کند.

 

طبق گفته یکی از خواهران مشارکت کننده در تولید ماسک های بهداشتی، این گروه جهادی تلاش می کند تا تولید خود را در زمینه ماسک به 25 هزار عدد برسانند.

 

آیت الله «سیدنصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، حجت الاسلام سید جواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج و همچنین تعدادی از اعضای دفتر نماینده ولی فقیه از این فعالیت خودجوش و جهادی بازدید و این اقدام خیرخواهانه را تحسین کردند.

  پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: تولید ماسک آتش به اختیار ویروس کرونا ماسک پایگاه مقاومت امام جمعه خواهران کرونا گروه جهادی دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پایگاه مقاومت ولایت نماز جمعه یاسوج برای مقابله تولید ماسک آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، آئین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران دانشگاهی و استانی برگزار شد.

شهامت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد:
تغذیه محوری‌ترین مساله در بحث سرطان است؛ باید بر تولید محصولات غذایی نظارت بیشتر صورت گیرد و مواد غذایی که به عنوان ضد سرطان و آنتی اکسیدان مطرح است، خود عامل سرطان است.

شهامت تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی در محور سلامت استان باید تشکیل شود و البته کمبود این کارگروه در استان احساس می‌شود. در بحث مطالبات بیمه‌ای باید اقدامات مطلوب و مناسبی شکل بگیرد و مشکلات و موانع در این زمینه برطرف شود.

علیزاده سرپرست جدید بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این مراسم گفت: نیروهای توانمند و پای کاری در بیمارستان داریم و باید به نحو مطلوب و با نگاه تخصصی از این ظرفیت‌ها بهره برد. وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد اعزام بالای بیماران به استان‌های همجوار بودیم، افزود: در حال حاضر به واسطه تجهیزات در بسیاری از موارد بی نیاز از اعزام بیماران شدیم.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228185 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان