Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر صالحی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این محموله به کمک خیران و مردم استان از سوی سپاه فتح جمع آوری و برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد.

وی بیان کرد: این اقلام شامل پتو، مواد غذایی کنسرو شده، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه است.

صالحی تصریح کرد: در اسفند سال گذشته نیز برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان یک محموله ۴۰ تنی کمک از استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، سوم تا چهارم فروردین خسارات سیلاب در استان کرمان خود را نشان داد، از تخریب پُل ورودی شهر کهنوج در جنوب کرمان که در مسیر اصلی کریدور شمال به جنوب کهنوج به بندرعباس قرار داشت و محاصره ۸۰ روستای ریگان در شرق استان و پناه بردن ساکنان ۳۰ روستای این شهرستان برای در امان ماندن از خطر آبگرفتگی به پشت بام ها گرفته تا ناپدید شدن سه نفر در جریان این سیلاب ها .

 همچنین قطع راه ارتباطی ۸۰ روستای ریگان، تلف شدن ۲۵۰ راس گوسفند در سیلاب، قطع برق ۶۵ روستا در ریگان، تخریب شبکه آبرسانی ۳۰ روستای قلعه گنج، تخریب دهانه های پل ها، تخریب ۱۰۰ راه روستایی در رودبار جنوب و محاصره بیش از ۱۵ هزار نفر در سیلاب و بسته شدن مسیر رودبار جنوب به سمت زهکلوت و زهکلوت به ایرانشهر، خسارت به ۹۰ درصد بخش کشاورزی، ۱۲ دهنه پل و تلفات زیاد دام در رودبار جنوب و وارد آوردن ۲۰ میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی و دامداری رودبار جنوب و ۵۴۰ میلیارد ریال خسارت به راه‌های جنوب کرمان بخشی از خسارات ناشی از سیلاب در استان کرمان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان سیل کهگیلویه و بویراحمد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رودبار جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • تصاویری از بارندگی سیل آسا در رودبار جنوب | ببینید
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد