Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- قبل از هر خریدی، رئال مادرید در تابستان امسال به فکر فروش برخی از بازیکنانش خواهد بود.
به گزارش آریا، این پیام مدیران باشگاه رئال مادرید در آستانه نقل و انتقالات تابستانی است. البته که تاریخ شروع فصل نقل و انتقالات هنوز مشخص نیست، و حتی معلوم نیست فصل جاری چه زمانی چه پایان خواهد رسید. با اینحال، به گزارش AS و به نقل از برخی منابع نزدیک به باشگاه، این تیم با تعداد از بازیکنانش مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حال حاضر 25 بازیکن در ترکیب اصلی دارند، که رینیر هم احتمالاً از تابستان به جمع آنها اضافه خواهد شد، و 11 بازیکن قرضی هم در تیم های مختلف بازی می کنند که احتمال بازگشت برخی از آنها وجود دارد (مارتین اودگارد، اشرف حکیمی، رگیلون، اودریوزولا، کوبو، سبایوس، وایخو، مایورال، لونین، اسکار رودریگز و لوکا زیدان).
حداقل 4 الی 5 بازیکن در تابستان به فروش خواهند رسید. مسئله بازیکنان قرضی جداست، و احتمالاً از میان آنها فقط اودگارد و اشرف به تیم برگردند، و در مورد آینده رگیلون و سبایوس تصمیمی گرفته نشده است. بقیه آنها مجدداً قرض داده خواهند شد و یا اگر پیشنهاد قابل توجهی داشته باشند، به فروش خواهند رسید.
بازیکنانی که فروش آنها از سوی باشگاه قطعی به نظر می رسد، هامس رودریگز، گرت بیل، لوکاس وازکز و ماریانو دیاز هستند. علاوه بر این 4 بازیکن، آینده چند بازیکن دیگر هم مبهم است و باشگاه هنوز به نتیجه مشخصی در مورد آنها نرسیده است: مارسلو، لوکا مودریچ، ناچو و براهیم دیاز.
سه بازیکن نخست جزو تاریخ رئال مادرید محسوب می شوند، و باشگاه بعد از مذاکره با خود بازیکنان در مورد جدایی یا ادامه همکاری با آنها نتیجه گیری خواهد کرد. در مورد براهیم دیاز، باشگاه امیدوار است تا او پیشنهاد انتقال قرضی را بپذیرد، چیزی که رئال مادرید از تابستان گذشته سعی در آن دارد.
اما خرید های رئال مادرید علاوه بر بازگشت اشرف حکیمی و مارتین اودگارد، یک هافبک میانی است که زیدان پوگبا را می خواهد. علاوه بر این، رئال مادرید برای جذب یک مهاجم شماره 9. هم اقدام خواهد کرد و اگر بتوانند، ارلینگ هالند را برای این پست در نظر گرفته اند.
فوتبال در سراسر اروپا تعطیل است اما سران باشگاه ها از حالا به فکر نقل و انتقالات فصل بعدی هستند. این احتمال وجود دارد که فیفا مدت نقل و انتقالات را از آگوست تا دسامبر 2020 در نظر بگیرد و تیم ها اینگونه فرصت کافی برای جذب بازیکنان مد نظر خود خواهند داشت. تیم مدیریت ورزشی بارسلونا پس از ماه ها تلاش بالاخره توانست رضایت ستاره آرژانتینی اینتر را جلب کند و پاسخ مثبت او را بگیرد. لائوتارو مارتینز که پیشنهادات خوب دیگری نیز داشت، در نهایت بارسا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است. اکنون باشگاه کاتالان باید با اینتر وارد مذاکره شود و رضایت باشگاه را نیز جلب کند که البته کار ساده ای نخواهد بود.
تماس ها با لائوتارو از تابستان گذشته آعاز شد. بارسا در ماه های ابتدایی فصل جاری هم به دقت بازی های مهاجم اینتر را زیر نظر داشت ولی صحبت ها با او از ماه دسامبر شروع شد. مذاکره با لائوتارو کار ساده ای نبود ولی نماینده های باشگاه در چندین مورد در میلان با او ملاقات هایی مخفی داشتند که از نگاه خبرنگاران به دور ماند. در این مقطع، مذاکرات فراز و فرودهایی داشت و بارسا حتی تا مرز انصراف از خرید لائوتارو هم پیش رفت و اگر در ژانویه انتقال اوبامیانگ قطعی می شد، لائوتارو قطعا از فهرست خرید بارسا حذف می شد ولی از ماه فوریه بارسا به یقین رسید که گزینه اول برای تقویت خط حمله کسی جز لائوتارو نیست.
پس از نهایی کردن انتقال مارتین برایثویت در ماه فوریه، مدیران ورزشی بارسا دیداری با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه داشتند و در مورد برنامه های باشگاه برای انتقالات تابستانی به گفت و گو نشستند. آنجا بود که تصمیم بر این شد تا برای جذب لائوتارو اقداماتی جدی انجام شود. مذاکرات با ستاره اینتر بار دیگر آغاز شد و این بار در مورد پروژه های ورزشی باشگاه صحبت به میان آمد و به او وعده حضور ثابت در ترکیب اصلی را دادند. لائوتارو معتقد بود که با وجود لوئیس سوارز، به او بازی های زیادی نخواهد رسید ولی نماینده های بارسا به ستاره اینتر توضیح دادند که از فصل بعد، احتمال اینکه بارسا با دو مهاجم نوک بازی کند، بالاست و در غیر این صورت نیز او در تمام رقابت ها از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار خواهد بود. پس از این صحبت ها و دادن تضمین های لازم بود که لائوتارو متقاعد شد که به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید لائوتارو مارتینز بارسلونا نقل و انتقالات رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رویای ناتمام بارسلونا: کار ژاوی تمام شد