Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ورزشگاه خانگی منچسترسیتی در بحران کرونا توسط سرویس سلامت همگانی بریتانیا برای آموزش پزشکان و پرستاران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش آریا، در نبرد بریتانیا با ویروس کرونا، منچسترسیتی درهای ورزشگاه اتحاد را به روی سرویس سلامت همگانی (NHS) کشور باز کرده است. این اقدام پسندیده سیتی پس از استفاده NHS از هتل میلینیوم باشگاه چلسی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از سان، مدیران سلامت بریتانیا پیشنهاد قهرمان فصل قبل لیگ برتر به‌منظور استفاده از امکانات استادیوم خانگی سیتی برای مقابله با کرونا را پذیرفته‌اند. اتاق‌های کنفرانس و VIP استادیوم اتحاد در طول بحران کرونا مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
درحال حاضر در مرکز همایش‌های شهر منچستر یک بیمارستان موقت در دست احداث است. این بیمارستان زمانی که تعداد افراد آلوده به ویروس در شهر منچستر به نقطه اوج خود برسد، خدمات درمانی تخصصی ارائه خواهد کرد. احتمال می‌رود در زمان آغاز بحران سلامت از اتحاد به‌عنوان یک مرکز آموزش برای پزشکان و پرستاران استفاده شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار مرکز و موسسه درمانی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه تحویلیان گفت : از نیمه دوم سال گذشته و با ایجاد صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در سازمان بیمه سلامت و خدمات متعددی که به این بیماران ارائه می‌شود، این سازمان توانست در راستای کسب رضایت مردم گام محکمی بردارد، به طوری که، تاکنون ۱۴ هزار میلیارد تومان هزینه‌های درمانی به این بیماران پرداخت شده و امیدواریم روزی برسد که خانواده‌ها جز رنج مریض‌داری، رنج دیگری نداشته باشند. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: در تلاش هستیم اداره بیمه سلامت در تمام شهرستان‌ها راه‌اندازی شود و خدمات به بیمه‌شدگان تسریع یابد. وی گفت: ماهیانه به عنوان مطالبات درمانی، ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مرکز و موسسه درمانی طرف قرارداد پرداخت می‌شود .

دیگر خبرها

  • پیام رسان های فیلترشده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند
  • بیش از ۹۹ هزار بیمه شده سلامت در زنجان جزو پنج دهک اول درآمدی هستند
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • باز هم تغییر در صداوسیما با ۲ حکم جدید
  • انگلیس دومین کشور بدبخت جهان شد
  • انتصابات جدید در صدا و سیما
  • قدردانی از زحمات پرسنل فراجا وظیفه‌ای همگانی است
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین رکن در طرح سلامت
  • جانمایی و مسیریابی مراکز معاینه فنی روی اپلیکیشن اصفهان من + جدول راهنما و فیلم
  • پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار مرکز و موسسه درمانی کرمانشاه