Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، دکتر «استیفن پویس» مدیر سازمان ملی تامین بهداشت و درمان انگلیس گفت که اگر قربانیان ویروس کرونا در انگلیس کمتر از 20 هزار نفر شوند،‌ خیلی خوب عمل کرده‌ایم.

وی که در کنفرانس خبری روزانه درباره شیوع ویروس کرونا در انگلیس صحبت می‌کرد درباره افزایش تخت‌های بیمارستانی برای افزایش احتمالی مبتلایان به کرونا در این کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمارها در انگلیس حاکی از آن است که طی 24 ساعت گذشته ابتلای 2546 نفر دیگر در انگلیس به ویروس کرونا مثبت اعلام شده تا مجموع مبتلایان در این کشور به بیش از 17 هزار نفر برسد.

همچنین طی روز اخیر 260 نفر دیگر در انگلیس جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده‌اند و شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اروپایی به 1019 نفر رسید.

روز (جمعه) نتیجه تست کرونای «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و «مت هنکاک» وزیر بهداشت این کشور نیز مثبت اعلام شده است. 

با افزایش شیوع ویروس کرونا در انگلیس، دولت از شوراهای شهر درخواست کرده است تا آخر این هفته، تمامی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب را از سرتاسر شهرها جمع‌آوری کرده و در محلی خاص اسکان دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: کرونا در انگلیس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،عضو هیات علمی و سرپرست گروه اطفال دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباداولین و مهمترین اقدام در خصوص اسهال و استفراغ نوزادان و کودکان را پیشگیری دانست و گفت: بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا کودکان و نوزادان به اسهال و استفراغ، شست‌و‌شوی منظم و کامل دست و صورت و تمیز کردن سطوح آلوده است.

 دکتر راحله درفشی افزود: با توجه به اینکه راه انتقال این بیماری از طریق دهان و آب و غذای آلوده است، اگر کودکان به بهداشت دست توجه نکنند احتمال ابتلا خود و تمامی اعضای خانواده به ویروس اسهال و استفراغ وجود دارد.

وی با بیان اینکه طول دوره ویروس اسهال و استفراغ معمولا ۷ روز است، گفت: در این بیماری کودکان و نوزادان به مدت دو روز دچار تب و استفراغ می‌شوند و پس از آن اسهال شروع که ممکن است به ۱۵ مرتبه در روز نیز افزایش یابد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مهمترین اقدام در اسهال را آبرسانی به کودک عنوان و افزود:: اگر در اسهال و استفراغ آب مورد نیاز بدن کودک تامین شود، این بیماری در کودکان به بهبودی و سلامتی کامل منجر می‌شود.

دکتر درفشی گریه کردن بدون اشک، کاهش حجم ادرار، خشک شدن مخاط دهان، بی قراری و خواب آلودگی را از مهمترین علائم کاهش آب بدن کودک عنوان وگفت: بهترین مایع برای جبران کم آبی بدن در اسهال و استفراغ، O.R.S است که به صورت مختلف پودری، قرص جوشان و ترکیبات مایع وجود دارد.

وی طعم ناخوشایند O.R.S را یکی از مشکلات والدین دانست و افزود: بهترین راه برای حل این مشکل خنک کردن او. ار. اس و جرعه جرعه دادن آن به کودک است به گونه‌ای که هر ۳ تا ۵ دقیقه ۵ سی‌سی آهسته آهسته به کودک داده شود تا طی یک ساعت مایع دفع شده جبران شود.

دکتر درفشی با بیان اینکه نوزادان زیر ۳ ماه با اسهال و استفراغ نیاز به بستری و همچنین کودکانی که دارای تب بالای ۳۹ درجه سانتیگراد هستند به ویزیت و ارزیابی نیاز دارند، گفت: اگر کودک و یا نوزاد سابقه بیماری خاص، نقص سیستم ایمنی بدن، بیماری زمینه‌ای، استفراغ‌های سرکش و حتی شکم برآمده دارد، توصیه می‌شود این کودک یا نوزاد بستری و اقدامات درمانی لازم برای او انجام شود.

او استراحت را در کودکان مبتلا به اسهال و استفراغ مهم دانست و افزود: برای جلوگیری از انتشار ویروس در بین سایر کودکان، والدین تا زمان بهبودی نسبی کودک مبتلا به ویروس اسهال و استفراغ را در منزل تحت مراقبت قرار دهند.

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • لندن: پیروزی پوتین در انتخابات روسیه از قبل مشخص بود
  • افزایش ابتلا به بیماری اسهال و استفراغ و آبله مرغان در کودکان و نوزادان
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • چلسی - لسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • سایه حمله روسیه بر سر ناتو/ درخواست لتونی از لندن برای سربازگیری!
  • نوروزی: افزایش حقوق کمتر از ۴۰ درصد برای کارگران قابل قبول نیست
  • افزایش حقوق کارگران برای سال 1403 کمتر از 40 درصد قابل قبول نیست!
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید