Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاره پرتغالی تیم یوونتوس با کاهش دستمزد خود موافقت کرده است.
به گزارش آریا، شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سریA، باعث شده تیم‌های مختلف این لیگ در پرداخت دستمزد بازیکنان خود با مشکل مواجه شوند و یوونتوس هم  یکی از این تیم‌هاست. باشگاه یوونتوس از بازیکنان خود خواسته تا دستمزدهای خود را کاهش دهند و در این راه نیز جورجو کیلینی  را واسطه باشگاه و بازیکنان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو موافقت کرده تا از دستمزد سالانه خود 3.8 میلیون یورو کاهش دهد. دستمزد سالانه رونالدو سالانه 31 میلیون یوروست.
باشگاه یوونتوس توانسته است با بازیکنانش برای کاهش دستمزدها به توافق برسد. بحران کرونا، وضعیت اقتصادی باشگاه یوونتوس را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. همانطور که در طرفداری خواندید، جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس از سوی کادر مدیریتی باشگاه مأمور شده بود تا با بازیکنان صحبت کند، با توجه به وضعیت اقتصادی باشگاه، دستمزدهای خود را کاهش دهند. کریستیانو رونالدو که بالاترین دستمزد را در باشگاه یوونتوس دارد، پذیرفته بود که دستمزدش 3.8 میلیون یورو کاهش پیدا کند.
باشگاه یوونتوس امروز در بیانیه ای رسمی اعلام کرد، با توجه به کاهش درآمدها و تعطیلی مسابقات فوتبال، با بازیکنان، مربیان و اعضای تیم به توافق رسیده است که دستمزدها را که معادل 4 ماه هزینه های باشگاه یوونتوس است را کاهش دهند. بنابراین دستمزدی به اعضای باشگاه یوونتوس، در ماه‌های مارس، آوریل، می و ژوئن 2020 پرداخت نخواهد شد. با توجه به این توافقات میان طرفین، باشگاه یوونتوس برای فصل 2019/20، نزدیک به 90 میلیون یورو کاهش هزینه خواهد داشت. باشگاه یوونتوس اعلام کرده در صورتی که این فصل از مسابقات دوباره از سر گرفته شود، با بازیکنان به توافق خواهد رسید که بتواند دستمزدها را دوباره افزایش دهد. باشگاه یوونتوس در نهایت از همه بازیکنان و اعضای باشگاه بابت همکاری و تعهدی که داشته اند، تشکر کرده است.

- باشگاه رم برنامه ویژه ای برای تقدیر از کادر درمانی حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا دارد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، باشگاه رم برنامه ویژه ای برای تقدیر از کادر پزشکی و درمانی این کشور دارد. به مرور بندهایی از بیانیه رسمی رم می پردازیم:
1- تاکنون بیش از 51 نفر از کادر درمانی ایتالیا هنگام مقابله با ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که این تعداد بسیار بیشتر از کشورهایی چون چین، ایران، اندونزی و ... است.
2- تاکنون با کمک بازیکنان و اعضای باشگاه، بیش از 530 هزار یورو برای کمک به بیمارستان های شهر رم جمع آوری شده است.
3- تا این لحظه هزاران عدد ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در بیمارستان های شهر توزیع شده است.
برنامه های ویژه ای که باشگاه رم در آینده پس از کنترل ویروس کرونا، عملی خواهد کرد، عبارت است از:
1- در اولین بازی خانگی رم که با حضور تماشاگران برگزار می شود، 5 هزار قطعه بلیت به طور رایگان در اختیار کادر درمانی قرار می گیرد تا در ورزشگاه توسط بازیکنان، مسئولان و هواداران رم از آنها تقدیر شود.
2- درصدی از درآمد حاصل از بلیت فروشی اولین بازی خانگی رم به خرید تجهیزات برای بیمارستان ها اختصاص می یابد.
3- از ابتدای فصل آینده، بلیت کل بازی های خانگی رم با تخفیف ویژه در اختیار کادر درمانی و پزشکی قرار می گیرد.
گفتنی است باشگاه رم روز گذشته بیش از 100 بسته اقلام ضروری را به طور رایگان به محل زندگی هواداران سالمند خود ارسال کرد.

- سرمربی نراتزوری، مشکل کودکان کم توان ذهنی در یکی از بیمارستان های تورین را حل کرد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، آنتونیو کونته به شکل متفاوتی به بیمارستانی در تورین کمک کرده است. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ کونته 12 دستگاه لپ تاپ به بیمارستان رجینا مارگریتا هدیه داده است. این بیمارستان، مخصوص کودکان کم توان ذهنی است. با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان ارتباط مستقیم معلمان با این کودکان استثنایی قطع و روند آموزش آنها متوقف شده بود. حالا از راه دور و به طور مجازی، کلاس ها برگزار خواهد شد. آنتونیو کونته از طریق همسر خود در جریان مشکل این بیمارستان قرار گرفت و بلافاصله برای حل آن وارد عمل شد.

- اسپانیا به یکی از مراکز بحرانی ویروس کرونا در اروپا تبدیل شده است. در همین راستا، بارسلونا روز شنبه اعلام کرد در جهت مقابله با این بیماری 30 هزار ماسک به دپارتمان سلامت دولت کاتالونیا اهدا خواهد کرد. به گزارش مارکا، این ماسک‌ها در اصل توسط کمپانی چینی «تایپینگ لایف اینشرنس» تهیه شده‌اند. این شرکت از ماه فوریه اخیر به یکی از حامیان مالی بارسا تبدیل شده است. این ماسک‌ها برای استفاده روزانه توسط مردم عادی و غیر از کادر درمانی مناسب هستند، آنها در چین تولید شده‌اند و هم‌اکنون به بارسلونا رسیده‌اند.
بلوگرانا مثل بسیاری دیگر از باشگاه‌ها اروپایی برای مقابله با گسترش همه‌گیری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. بارسلونا از زمان تشدید بحران کرونا چند طرح برای مقابله با آن اجرا کرده است. بازیکنان بارسلونا به زبان‌های مختلف از مردم خواستند در خانه‌های‌شان بمانند و باشگاه نیز امکانات و تجهیزات خود را در اختیار دولت کاتالونیا قرار داده است.

- آمار جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 10 هزار نفر گذشت. وضعیت شیوع کرونا در ایتالیا و اسپانیا بسیار بحرانی است. دیدار آتالانتا-والنسیا در سن سیرو در شیوع این ویروس نقش مهمی داشت. پس از اینکه اعلام شد حداقل 9 نفر از اعضای باشگاه والنسیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند، اکنون تست کرونای 8 عضو باشگاه آتالانتا نیز مثبت اعلام شد. یکی از آنها، مارکو اسپورتیلو، دروازه بان آتالانتا است.
به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو؛ آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه آتالانتا با تایید این موضوع گفت: این یک تراژدی است. یکی از زیباترین نسل های ما درحال نابودی است و جوانان هم در میان آنها هستند. فقط در باشگاه ما 8 نفر به کرونا مبتلا شدند. این اتفاقی بسیار ناراحت کننده است. ما در وسط یک جنگ جهانی واقعی هستیم. اخیرا به بیمارستانی در برگامو رفتم و تنها کاری که می توانستم انجام بدهم، گریه کردن بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا توزیع ماسک کادر درمانی کرونا در ایتالیا باشگاه یوونتوس کادر درمانی ویروس کرونا بیمارستان ها اعضای باشگاه میلیون یورو باشگاه رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در لوح تقدیر اهدایی فرمانده سپاه شهدا استان از همکاری‌ها و تعامل سازنده مهندس کیامهر به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرعامل شرکت در اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی قدردانی شده است. 
گفتنی است این تقدیرنامه طی مراسمی با حضور سرهنگ نجمی جانشین فرمانده سپاه شهدا استان، سرهنگ علی نژاد مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهدا استان و نیز سرهنگ خان محمدی فرمانده حوزه ادارات کل استان در محل دفتر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مهندس کیامهر اعطا شد. 
در بخشی از این تقدیر نامه اهدایی از سوی فرمانده سپاه شهدا استان آمده است. 
برادر بزرگوار جناب آقای طاهر کیامهر 
فرمانده مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق استان
توفیق خدمتگذاری در بسیج موهبتی الهی است که تنها به خادمان مخلص اعطاء گردیده تا در دنیا ز ثمرات پر برکت این شجره طیبه و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب گردند. لطافت، حلاوت، بهره مندی از این موهبت الهی با نعمت عظیم ولایت شریف علوی اکمال یافته است و ما همچنان با اطاعت از ولی امر خویش میرویم تا با طلوع آخرین خورشید امامت و ولایت شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر عالم باشیم. 
بدینوسیله از همکاری صمیمانه و تعامل سازنده جنابعالی با مجموعه سپاه شهدای استان در خصوص اجرای برنامه‌های ابلاغی بسیج کارمندان و اجرای میز‌های خدمت جهادی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی
 فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین ملی‌پوشان در پِک + عکس
  • تسلا، ماسک و کوک؛ یک اتفاق مهم تاریخی که نیفتاد!
  • آمادگی مراکز درمانی آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به شهروندان
  • ستاره یوونتوس فیفادی مارس را از دست داد
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • افشاگری بزرگ درباره قراردار ۱.۸ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای جاسوسی + جرئبات