Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:07:37 GMT

اقدامات ولوو برای ارتقای مدل‌های V90 و S90

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۶۲۹

اقدامات ولوو برای ارتقای مدل‌های V90 و S90

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با این که مدت زیادی از زمان معرفی دو خودروی Volvo S90 و V90 می‌گذرد، اما همچنین این اتومبیل‌ها هر دو از ظاهر زیبا و بروزی برخوردارند. از این جهت بسیاری از طرفداران از عدم تغییر بیش از اندازه در طراحی مدل جدید این خودرو‌ها هنگام معرفی امروز بسیار راضی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع باید اظهار کرد بسیاری از مخاطبین ممکن است حتی متوجه تغییرات صورت گرفته نشوند چرا که مدل جدید خودروی ولوو از جزئیات جدید بسیار کوچکی بهره می‌برد.

جزئیات اتومبیل‌های Volvo S90 و Volvo V90

اصلاحات ایجاد شده در خودروی تازه ولوو شامل یک سپر جلویی جدید به همراه مه شکن‌های تازه می‌شود. این تغییرات همچنین تا قسمت‌های پایینی سپر نیز ادامه دارد. در پشت این خودرو چراغ‌های عقبی کشیده با فرمی زیبا همراه چراغ راهنمای پیاپی قرار گرفته است. در ادامه شرکت ولوو در اتومبیل جدید خود از رنگ‌آمیزی جدید به همراه طراحی جدید برای چرخ‌ها استفاده کرده است. در قسمت داخلی خودرو‌های مدل ۲۰۲۱ S90 و V90 این دو از سیستم صوتی بسیار قدرتمند‌تری بهره می‌برند که با یک تقویت کننده صدا ارتقا یافته است.

در این خودرو‌ها همچنین سیستم تهویه هوایی قرار دارد که می‌تواند ذرات بسیار ریز را در کمتر از چند دقیقه از محیط خارج کند. گفتنی است که این ساستم ابتدا در کشور چین و برای مدل‌های عرضه شده در این کشور معرفی شد. شرکت ولوو تلاش کرده است تا با ایجاد دو سیستم تهویه هوا و صوت قوی در خودرو‌های کوچک مدل‌های ۶۰ خریداران خود را راضی نگه دارد. در ادامه این شرکت از وجود دو ورودی USBC با قدرت ۱۲ والت بهره می‌برد. گفتنی است که در برخی مدل‌ها قابلیت شارژ بی‌سیم نیز وجود دارد.

همچنین مدل دوخت صندلی پشمی XC90 نیز بر روی سری‌های ۹۰ و ۶۰ قرار گرفته که در قسمت‌هایی توسط چرم‌های مخصوص زیباسازی شده‌اند. لازم به ذکر است شرکت ولوو در حال حاضر قصد دارد سیستم هیبریدی را بر روی مابقی خودرو‌های ۶۰ و ۹۰ خود اعمال کند. این شرکت همچنین به طرفداران خود وعده داده است که تا سال ۲۰۲۲ یک مدل تمام الکترونیکی جدید از اتومبیل XC90 عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازی خارجی خودروسازان خارجی شرکت ولوو خودرو ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید ام وی ام؛ X ۳۳ کراس چند؟

بر اساس قیمت جدید ام وی ام صفر در بازار آزاد، قیمت ام وی ام X ۲۲ صفر دنده‌ای اسپرت لاکچری ۸۳۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت ام وی ام اتوماتیک IE مدل X ۲۲ PRO نیز یک میلیاردو۴۰ میلیون تومان شده است. قیمت نمایندگی مدیران خودرو برای این مدل نیز ۸۷۳ میلیون تومان شده است.

قیمت ام وی ام X ۳۳ کراس دنده‌ای در بازار آزاد یک میلیاردو۱۰ میلیون و در نمایندگی ۸۰۰ میلیون تومان است.

قیمت ام وی ام صفر در بازار آزاد

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودرو‌های این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ام وی ام؛ X ۳۳ کراس چند؟
  • اقدامات ماموران کلانتری ۱۱ دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی
  • رئیسی جمهور: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و فناوری‌های موجود برای ارتقای سلامت تغذیه مردم بهره‌گیری شود
  • آماده‌باش شرکت برق منطقه‌ای خوزستان پس از هشدار وقوع سیلاب احتمالی
  • کشف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان
  • هدف رضایت‌مندی مسافران در سفرهای نوروزی است
  • کاهش تورم و جلوگیری از رشد قیمت خودرو، از مهم ترین اقدامات دولت بوده است
  • اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن بانک مسکن
  • طرح جوانی جمعیت
  • رجا به دنبال افزیش رضایت‌مندی مسافران در سفرهای نوروزی است