Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@11:44:59 GMT

واکنش معاون استانداری به شایعه ورود اتباع خارجی به قم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۶۷۲

واکنش معاون استانداری به شایعه ورود اتباع خارجی به قم

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در واکنش به شایعه ورود اتباع خارجی به قم، گفت: از زمان شیوع کرونا هیچ تبعه خارجی از هیچ کشور خارجی به قم وارد نشده‌است.

بیژن سلیمان پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پنجمین مرحله از ساماندهی و بازگشت اتباع کشور هندوستان به کشورشان در روز جاری گفت: در چهار مرحله قبلی ۵۸۲ تبعه هندوستانی از ایران خارج و امروز نیز ۲۶۰ نفر دیگر از طریق فرودگاه به کشورشان بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۹۷ تبعه هندوستانی دیگر نیز همچنان باقی مانده‌است که این مهمانان نیز در اسرع وقت ساماندهی و بازگشت آنها به کشورشان انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: متاسفانه عده‌ای در این شرایط سخت به جای همراهی، همکاری و یاری‌گری مردم، در واقع به یار کرونا تبدیل شده و موجب تشویش اذهان مردم می‌شوند.

سلیمان پور، تاکید کرد: تمام این اتباع قبل از شیوع کرونا وارد ایران شده‌اند و تا عادی شدن وضعیت بنا نیست، هیچ تبعه خارجی در قم پذیرش شود.

به گزارش جماران، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور ادامه داد: به دنبال گسترش طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تا امروز بیش از ۵۷ میلیون نفر از مردم کشور با ثبت نام در این طرح ملی تحت غربالگری قرار گرفته‌اند. بر اساس یافته های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز ۹ فروردین ۱۳۹۹ در کشور، ۳۰۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و تعداد بیماران مبتلا شده به این بیماری به ۳۵۴۰۸ نفر رسید.

همچنین خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند  و در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۵۱۷ نفر در کشور محروم شده ایم.

طبق آخرین آمار رسمی وزارت بهداشت، ۳۲۰۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شهر قم کرونا کرونا در قم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ

در تازه‌ترین شایعات رسانه‌های ضدایرانی، این بار رسانه انگلیسی «ایندیپندیت فارسی» در مطلبی که از آن به عنوان خبر اختصاصی نام برده، مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند آیت الله علم الهدی امام جمعه شهر مقدس مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که را نابود کرده است.

به گزارش فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی‌شود، در چند سال گذشته بار‌ها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند. شایعه‌ای که خبرگزاری فارس آن را رد کرده بود.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری خارجی بیش از ۵ میلیارد ۵۰۰ میلیون دلار درکشور در سال گذشته
  • جزئیات روند سرمایه گذاری خارجی در یک دهه اخیر
  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • آیا افغانستانی‌های مقیم ایران، تابعیت می‌خرند؟
  • دیوار مرزی برای کشور لازم است/ در زمینه اتباع خارجی خلاء قانونی داریم
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی