Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:14:48 GMT

لژیونرهای فوتبال ایران در قرنطینه چه می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۷۱۶

تمام رقابت‌ها و رویدادهای ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا معلق شده است. از جمله لیگ‌های فوتبال در کشورهای مختلف که این مسئله علاوه بر کاهش جذابیت‌های رقابتی و ضررهای مالی هنگفت، بازیکنان را هم خانه‌نشین کرده است.

اخبار ورزشی-بازیکنان فوتبال کشورمان هم که شاغل در لیگ‌های خارجی هستند، مستثنی از این قانون نیستند و با تعطیلی تمرینات گروهی، در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌ فوتبال ایران در این روزها بازیکنان زیادی در لیگ‌های مختلف و کشورهایی چون انگلیس، فرانسه، روسیه، هلند، بلژیک، پرتغال، نروژ، قطر، آذربایجان و... دارد. بازیکنانی که این روزها ناخواسته فعالیت حرفه‌ای ورزشی ندارند.

در این شرایط فوتبالیست‌های لژیونر کشورمان در روزهایی که به اجبار خانه‌نشین شده‌اند، فعالیت‌های تمرینی خود را به شکل محدود در خانه دنبال می‌کنند.‌ تمرینات هوازی و استقامتی که آنها را از شرایط بدنی خارج نکند. همچنین بخشی از وقت‌گذرانی این بازیکنان سرگرمی‌های مختلف از جمله پلی‌استیشن و بازی فیفاست تا حداقل به این شکل خود را با فوتبال درگیر کنند.

راه‌اندازی چالش‌های مختلف در فضای مجازی و دعوت مردم برای شرکت در این چالش‌ها با تکرار شعار «در خانه بمانیم» هم بخشی دیگر از فعالیت‌های فوتبالیست‌های کشورمان است. چالش‌هایی از جمله کتابخوانی، انجام حرکات ورزشی و فعالیت‌هایی که مردم را برای ماندن در خانه بیشتر تشویق می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتبال فضای مجازی فوتبال فوتبال ایران ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیر احمدی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سنوات قبلی در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

کد خبر 747837

دیگر خبرها

  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است