Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی پاریسی‌ها مشتاق از سرگیری مجدد فوتبال است.

طرفداری- 3 هفته پیش، کیلیان ام باپه تست کرونا داد و جواب این تست، منفی بود و حال هررا راجع به این موضوع صحبت می کند.

به گزارش مارکا، از آنجایی که هررا و ام باپه درست یک هفته قبل از انجام تست کرونا در کنار یکدیگر حضور داشتند، این احتمال وجود داشت که در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای ام باپه، هررا نیز به ویروس کرونا مبتلا شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هررا در این رابطه می گوید:

وقتی که او برای انجام تست کرونا رفت، من بیشتر از او ترسیده بودم! او دو روز قبل از بازی با دورتموند بیمار شد، درحالی که یک هفته قبل از آن نیمار ما را به یک میهمانی دعوت کرده بود. وقتی که در میهمانی غذا میخوردیم، من در کنار کیلیان نشسته بودم.

با وجود اینکه هنوز مشخص نیست که مسابقات فوتبال به طور مجدد از چه زمانی آغاز می شود، با این حال آندر هررا از شروع مجدد مسابقات فوتبال استقبال می کند و می گوید:

اگر فوتبال ادامه پیدا کند، می تواند برای جامعه مفید واقع شود. تعطیلات برای بازیکنان فوتبال به اتمام می رسد اما فصل جاری نیز باید به پایان برسد. اگر فصل در تاریخ 30 ژوئن به اتمام برسد عالی خواهد شد اما اگر این موضوع کمی طول بکشد، مشکلی نخواهد داشت زیرا من خوانده‌ام که فیفا قصد دارد تا قرارداد هایی که در ماه ژوئن به اتمام می رسد را تمدید کند و در فصل بعد، هیچ دوره استراحتی را در زمستان نگذارد.

با توجه به تعویق مسابقات فوتبال، بسیاری از باشگاه‌ها دستمزد بازیکنان خود را کاهش دادند و این هافبک اسپانیایی از انجام چنین کاری حمایت می کند:

به نظر من لازم است که با شرایط فعلی جهان هماهنگ باشیم. من از باشگاه پاری سن ژرمن بابت تلاشی که انجام داد تا من در اینجا حضور داشته باشم و بابت حقوق و دستمزدی که دارم، بسیار سپاسگزارم و ما قطعا به حرف های آن‌ها گوش خواهیم داد. اگر شرایط مناسب و منطقی باشد، پس قطعا می توان برای کاهش دستمزد به توافق رسید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تست کرونا ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران تهیه شد

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از اتمام تهیه نقشه حریم گسلی ۶ شهر خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی ۱۰ شهر به اتمام رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بیت‌اللهی رییس بخش زلزله‌شناسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی یادآور شد: در دولت سیزدهم نقشه حریم گسلی 10 شهر به اتمام رسید که 4 شهر شیراز، بم، اردبیل و سی‌سخت مصوب و ابلاغ شده و تهیه نقشه حریم گسلی 6 شهر ارومیه، لاهیجان، ساری، قائم‌شهر و گرگان نیز به اتمام رسیده است و در انتظار تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری قرار دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته  حریم گسلی 6 شهر تهران، مشهد، کرج، تبریز، زنجان و کرمان با حمایت مالی معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی تهیه، مصوب و ابلاغ شد.

وی بیان کرد:‌ با توجه به اهمیت موضوع تهیه نقشه گسلی 24 شهر دیگر نیز در دست انجام است که به‌طور متوسط پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارند که به‌طور هم زمان توسط اکیپ‌های مختلف کار تهیه و تدقیق حریم گسلی در حال انجام است. برداشت‌های میدانی در حال انجام بوده و در برنامه است تا پایان امسال نقشه حریم گسلی تمامی شهرها تمام و با تصویب در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، ابلاغ شود.

به گفته وی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بخش زلزله و کاهش مخاطرات آن، علاوه بر تهیه و تدوین نقشه‌های گسلی حریم شهرها، کارهای کارشناسی و ارائه استعلام از سایت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن را در خصوص مخاطرات زلزله و فرونشست و سایر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • طرح تدقیق حریم گسل‌های شهر گرگان به اتمام رسید
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • نقشه حریم گسلی ۶ شهر ایران تهیه شد
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • ماجرای کودک دوساله تنها در کوهستان چه بود؟
  • ابداع ماده عجیبی که با ضربه سفت می‌شود
  • نجات معجزه آسای کودک یخ زده در کوهستان | امیرمحمد ۲ساله ۲۴ ساعت تنها در کوه بود
  • جزییات بیشتر از سانحه رانندگی خانواده کین؛ وقتی پرستار بچه‌ها در نقش یک ناجی ظاهر می‌شود!
  • بازگشت فرهاد فخرالدینی با «منظومه سیمرغ»