Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:57:52 GMT

ترامپ با قرنطینه‌کردن نیویورک مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۷۷۴

ترامپ با قرنطینه‌کردن نیویورک مخالفت کرد

رئیس‌جمهور آمریکا با قرنطینه‌کردن ایالت نیویورک برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در آن مخالفت کرد. ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۹ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه الجزیره قطر، ترامپ در پیامی در توئیتر نوشت: قرنطینه منطقه نیویورک ضروری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که قرنطینه کردن نیویورک برای مقابله با ویروس کرونا ضرورتی ندارد.

ترامپ در عین حال گفت که از مسئولان بهداشت  ایالت‌های فدرال خواسته تا به شدت درباره نحوه انتقال و رفتار و آمدها در سه ایالت نیویورک، نیوجرسی و کانتیکات هشدار بدهند. 

بر اساس گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که دولتش به‌منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در آمریکا، قرنطینه کردن 3 ایالت را در دست بررسی دارد.

صف‌های طولانی آزمایش کرونا در آمریکا +فیلممعلولان ذهنی در آمریکا قربانی کمبود تجهیزات پزشکی می‌شوندنیویورک تایمز: شیوع کرونا در شهرهای آمریکا احتمالاً بدتر از ووهان و لُمباردی خواهد بودآخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با 104 هزار مبتلا در صدر + جدولکرونا در یک هفته باعث بیکاری 3 میلیون آمریکایی شد

 

ترامپ که پس از عزیمت به‌سمت «نورفولک» ویرجینیا برای شرکت در مراسم اعزام یک ناو بیمارستانی 1000تخت‌خوابی به ایالت بحران‌زده نیویورک، در محوطه کاخ سفید با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، از احتمال قرنطینه شدن ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و کانتیکات در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در آمریکا خبر داد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام‌شده از سوی منابع دولتی آمریکا، تاکنون بیش از 105 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌19) مبتلا شده‌اند که از بین آنها 1738 نفر جان باخته‌اند.

آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را بین تمامی کشورهای جهان دارد. شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا اکنون 24 هزار نفر بیشتر از آمار مبتلایان در چین ــ کشوری که از آن در رسانه‌های غربی به‌عنوان مبدأ شیوع کرونا نام برده می‌شود ــ است.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در آمریکا قرنطینه کردن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

هنوز جزئیاتی از این حادثه و هویت فردی که دست به خودکشی زد،و انگیزه وی منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپدرخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شودحمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود