Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:51:48 GMT

نویر قید بایرن را می‌زند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۰۸۰۹

مانوئل نویر از پیشنهادی که از سوی باشگاه بایرن‌مونیخ دریافت کرده راضی نیست و در همین حال از چلسی هم پیشنهاد دارد.

اخبار ورزشی- فرانک لمپارد با عدم رضایت از عملکرد کپا آریسابالاگا در پی خرید یک سنگربان است و گفته می‌شود علاقه دارد در صورت جدایی نویر، این بازیکن ۳۴ ساله را جذب کند. نویر پیشنهاد تمدید یک ساله دریافت کرده، اما از این پیشنهاد راضی نیست و می‌خواهد قرارداد جدیدش مدت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد بایرن مونیخ چلسی بایرن نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به افتتاح کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان اشاره و بیان کرد: یکی از موضوعاتی مهمی که آحاد مردم به صورت نیاز روزانه با آن در ارتباط هستند، نان مصرفی است که توجه به سلامت و کیفیت آن در ابعاد مختلفی اثرگذار است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به بُعد سلامت و کیفیت نان افزود: نان بی کیفیت و ناسالم در دراز مدت سبب ایجاد بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های گزاف درمانی برای مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از آرد کامل برای تولید نان به عنوان یک جایگزین مغذی و مفید برای آرد تصفیه شده محسوب شده که مزایای سلامتی فراوانی دارد. محتوای بالای فیبر، ویتامین‌های ضروری و مواد معدنی آن، این محصول غذایی را به یک مکمل ارزشمند برای یک رژیم غذایی متعادل تبدیل کرده است.

راضی جلالی با تاکید بر لزوم تولید نان با آرد کامل در راستای افزایش کیفیت آن در خوزستان گفت: پذیرش این واقعیت که نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست، موجب افزایش تلاش برای ارتقا و بهبود کیفیت نان خواهد شد و باید در این راستا برنامه‌ریزی و هدف گذاری دقیق انجام شود.

وی در ادامه کیفیت آب، کیفیت فرآوری خمیر، نیروی انسانی و فاکتورهای محیطی را از عوامل مؤثر تأثیرگذار بر کیفیت نان دانست و افزود: کیفیت فعلی نان نشان می‌دهد که آموزش نیروی کار به روش قدیمی استاد و شاگردی ثابت کرده که چنین مدلی صد در صد موفق نبوده است، در این راستا استفاده از فناوری‌های نوین، روش‌ها، تکنیک‌ها و مدل‌های جدید برای آموزش نیروی کار باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: همکاری، انسجام و تلفیق مجموعه‌های غله، پارک علم و فناوری، سازمان فنی و حرفه‌ای و بویژه بخش خصوصی توانمند و موفق می‌تواند در آموزش روش‌های نوین مهارت آموزی در این حوزه اثرگذار باشد.

کد خبر 6081821

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • اعتراف مدافع شمس آذر؛ استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)