Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین قنبرپور، مربی بین المللی دوستاره بوکس البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: از گذشته تا امروز دلایلی چون اشتغال، سربازی، شرایط سکونت بهتر افراد مستعدی را در زمینه های محتلف ورزشی به البرز اورده که همواره باعث افتخار این استان بوده است.

او افزود: برنامه ریزی کوتاه مدت برای ورزشکاران یک آفت است این درحالی است که باید مدت برنامه ریزی و سرمایه گذاری روی یک ورزشکار و یک پتانسیل ورزشی در بلند مدت باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرپور گفت: مربی گری بوکس در جهان دارای درجات مختلف است که از مدرک مربی بین المللی شروع و با یک ستاره، دو ستاره ادامه یافته و با با مربی‌گری سه ستاره کامل می شود.

او افزود: این عناوین پس از طی شدن مراحل آموزشی مختلف زیر نظر فدراسیون بین المللی بوکس به دست خواهد آمد.

مربی دوستاره بوکس البرز گفت: سال ۲۰۱۷ کلاس‌های آموزشی مربی‌گری بین المللی در کشور هندوستان برگزار شد و بنده و ۳ نفر دیگر از مربیان بوکس از جمله کوروش مولایی از خوزستان، شهریار روشن و اصلاح از استان فارس به این کشور اعزام شدیم.

او افزود: پس از طی شدن مراحل آموزشی ما چهار نفر به عنوان تنها مربیان بین المللی دوستاره کشور به ایران بازگشتیم.

قنبرپور گفت: در ابتدا بوکسور بودم اما پس از مصدومیت از ناحیه کتف، به توصیه دوستان و از آن جا که نمی توانستم از این ورزش روی برگردانم به مربی گری روی آوردم.

قنبرپور خطاب به خانواده ها گفت: خانواده ها بدانند که اگر فرزندان شان را در سنین کمتر به این ورزش سوق دهند، در آینده موفق‌تر خواهند بود.

او افزود: بوکس خلاف شنیده ها ورزش خیلی خطرناکی نیست و در لیست ورزش‌های رزمی از نظر میزان خطر در ردیف ۲۴ قرار دارد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مربی بوکس ورزش و جوانان مربی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت