Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهرستان شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم است.

مهدی حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند در خصوص انسداد ورودی‌ها شهرستان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه‌ای که از سوی وزارت کشور به کلیه استان‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است مقرر شد از ساعت ۲۴ روز هفتم فروردین ۹۹ تمام محورهای ورودی و خروجی به شهرستان دماوند مسدود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کار بزرگ نیروی انتظامی، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و بسیاری از دستگاه‌های خدماتی مشارکت دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: این طرح فقط برای سلامت بیشتر مردم طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم فواصل اجتماعی مدنظر را ایجاد کنیم تا با کمک هم این ویروس را شکست دهیم.

حیدری بیان کرد: سه راهی مهرآباد یکی از ورودی‌های حساس دماوند است و مسافران زیادی از شهر تهران و شهرستان‌های تهران از این نقطه وارد شهرستان دماوند می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت کوتاه سه برابر جمعیت شهرستان دماوند وارد شهر دماوند شدند که این موضوع تهدید بسیار بزرگی برای مردم این شهرستان است که ورود و عبور مسافران از شهرستان دماوند می‌تواند انتقال دهنده ویروس کرونا باشد. 

سرپرست فرمانداری دماوند درخصوص شرایط ورود با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: فقط افرادی می‌توانند به شهرستان دماوند تردد داشته که سکونت دائمی و بومی آن منطقه باشند و از پذیرفتن دیگر افراد معذوریم.

حیدری خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان زمان ابلاغیه اجرا می‌شود و به فضل الهی با شکست کرونا پذیرای تمام مسافران و گردشگران به شهر دماوند خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دماوند مسافران وزارت کشور شهر تهران سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: در ادامه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ناحیه سه منطقه با استقرار بلوک‌های سیمانی از ادامه ساخت بنا‌های تجاری غیرمجاز و فعالیت آنها جلوگیری شد.

حسین اخگر پور افزود: در دو عملیات ۱۵ عدد بلوک سیمانی مقابل بنا‌های تجاری غیرمجاز در محله نعمت آباد مستقر و در دو عملیات دیگر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی جلوگیری و در ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه تخریب شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بیشتر تصرفات غیرقانونی و بدون مجوز انجام شده بود. حسین اخگر پور از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه ۱۹ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان