Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:49:17 GMT

ورود افراد به پارک‌های جنگلی همدان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۰۹۷

ورود افراد به پارک‌های جنگلی همدان ممنوع شد

اسفنذیار خزایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: قبل از تعطیلات نوروزی و بعد از هفته منابع طبیعی، با توجه به شیوع کرونا با مسوولان همه اداره های شهرستانی برای ممانعت از ورود افراد به این مناطق هماهنگی شد.

وی اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان، یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا و شهرداری ها و یگان حفاظت منابع طبیعی از ورود افراد به همه پارک‌های جنگلی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان افزود: هم اینک بیشتر تفرجگاه های جنگلی این استان با وجود اینکه مدیریت آن‌ها به بخش خصوصی سپرده شده است اما تعطیل هستند.

خزائی ادامه داد: بر اساس تأکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری، با کمک ستادهای کرونای شهرستان‌ها، پارک‌های جنگلی همه شهرستانها در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل شدند.

وی گفت: در حال حاضر تمامی پارک‌ها و تفرجگاه های جنگلی و بوستانهای بین راهی در همه شهرستانها درب ورودی خود را به‌روی افراد بسته‌اند و اجازه ورود به کسی داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همدان سه هزار و ۱۴۶ هکتار پارک و تفرجگاه جنگلی دارد اضافه کرد: شهرستان‌ نهاوند ۷۶۸ هکتار، ملایر۵۰۰ هکتار، اسدآباد ۳۹۶ هکتار، همدان ۳۴۶ هکتار، کبودراهنگ ۲۱۷ هکتار، بهار۵۶۶ هکتار، رزن ۶۵ هکتار، فامنین ۱۵ هکتار، تویسرکان ۲۷۳ هکتار پارک جنگلی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایام تعطیلات نوروزی بخش خصوصی شهرداری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هفته منابع طبیعی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منابع طبیعی پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد