Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ابوالفضل یوسفی بخشداری مرکزی اراک گفت: بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به استناد مصوبه قرارگاه زیستی استان مرکزی کلیه محور‌ها و راه‌های منتهی به مناطق و اماکن گردشگری، تفرجگاه‌های اراک مسدود شده است.

یوسفی افزود: به استناد مصوبه قرارگاه زیستی استان مرکزی کلیه محور‌ها و راه‌های منتهی به مناطق و اماکن گردشگری، تفرجگاه ها، تالاب میقان، منطقه قره کهریز اراک، منطقه امان آباد و انجدان، مرزیجران، هزاوه و مهرآباد، رودباران و کاروانسرا، بقاع متبرکه، سد‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. واقع در بخش مرکزی شهرستان اراک بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی و نیرو‌های داوطلب مردمی مسدود شده است.

او از کلیه همه مردم و شهروندان درخواست کرد از حضور در مناطق و اماکن واقع در روستا‌های بخش مرکزی اراک پرهیز کنند.

طبق مصوبه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی همه مراکز طبیعت گردی و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است و مراسم ۱۳ نوروز نداریم و ورود و خروج مردم به پارک‌ها کاملا ممنوع است.

فرمانداران شهرستان‌ها موظف شده اند راه‌های فرعی را کنترل و شناسایی کرده و با استقرار اکیپ‌های متشکل از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، هلال احمر، علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مربوطه به صورت شبانه روزی هرگونه ورود و خروج به استان را تحت کنترل و مدیریت قرار دهند.

با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد و در قبال افرادی که همراهی نکنند اقدام قضایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به ارائه خدمات به مسافران در عرصه گردشگری دریایی در سواحل استان گفت: در این راستا مجوز فعالیت ۱۵۹ موتور لنج سنتی و قایق تفریحی صادر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد شکیبی نسب صبح امروز در بازدید از پایانه مسافربری دریایی شهید حقگو بوشهر با اشاره به اجرا طرح‌های گردشگری دریایی در سواحل استان اظهار داشت: در این راستا بر اساس بررسی‌های انجام شده اسکله‌های تفریحی در سواحل تقویت شده است.

وی تداوم فعالیت ایمن در مراکز مجاز گردشگری دریایی استان بوشهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در ارائه خدمات امداد دریایی در خلیج‌فارس سامانه تلفنی 1550 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شرایط اضطرار دریایی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به صدور مجوز فعالیت 159 موتور لنج سنتی و قایق تفریحی برای گردشگری دریایی در سواحل استان افزود: برای ایام نوروز تاکنون مجوز فعالیت 12 موتور لنج سنتی و 137 قایق تفریحی برای فعالیت در طرح گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر صادر شده است.

شکیبی‌نسب با اشاره به فعالیت 40 قایق گردشگری مجاز با عنوان تاکسی دریایی در ایستگاه شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: این قایق‌های تفریحی علاوه بر داشتن تأییدیه بازرسی فنی و ایمنی دارای آرم شهرداری، تجهیزات ایمنی مناسب مانند جلیقه و حلقه نجات، جعبه کمک‌های اولیه است و به‌صورت مستمر تحت نظارت بازرسان بنادر استان بوشهر قرار دارند.

وی باتأکید بر ضرورت هوشیاری گردشگران برای قرار نگرفتن در دام افراد سودجو تصریح کرد: گردشگران در دریافت خدمات دریایی از قایق‌های بدون مجوز و مکان‌های غیرمجاز اجتناب کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه قایق‌های غیرمجاز فاقد پوشش بیمه‌ای هستند تأکید کرد: استفاده از این قایق‌ها عواقب ناگواری در پی دارد و حتی می‌تواند منجر به پیگیری قضایی شود.

وی استفاده از جلیقه نجات هنگام استفاده از قایق و لنج‌های گردشگری دریایی را الزامی دانست و تصریح کرد: گردشگران در هنگام استفاده از شناورها در گردشگری دریایی باید از جلیقه نجات استفاده کنند و در صورت اقدام مالکان به سوار کردن افرادی بیش از ظرفیت ، مخاطرات آن را متذکر شوند.

شکیبی‌نسب اضافه کرد: رعایت تمام نکات ایمنی در زمینه گردشگری دریایی و همکاری با مسئولین بدون شک سفری خاطره‌انگیز و دور از هر حادثه را رقم می‌زند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی مجموعه تفریحی و گردشگری دربند صحنه در شب‌های قدر
  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • جاذبه ای دیدنی بنام منطقه گردشگری دره گردو
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • تصاویر| منطقه گردشگری دره گردو اراک
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر