Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:02:26 GMT

محور اورامان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۲۹۲

محور اورامان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه مسدود می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کامیار میرزایی شامگاه شنبه در دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان سروآباد که با رویکرد اجرایی کردن دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در یک ماه اخیر توسط ستاد مقابله با کرونای شهرستان در راستای ممانعت از گسترش شیوع کرونا در شهرستان و اجرایی کردن و بومی سازی طرع تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدامات با رویکرد استقرار تیم های کنترلی در مدخل ورودی شهر سروآباد و اورامان، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح شهرستان از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه اجرایی می شود و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سروآباد از هموطنان و ساکنین فهیم شهرستان خواست نسبت به رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد مقابله با کرونا شهرستان توجه لازم را داشته باشند.

میرزایی یادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان سروآباد مسیر محور اورامان (سه راهی ذلکه) در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سالجاری مسدود می شود.

وی بیان کرد: این تغییر و محدودیت در راستای کاهش و جلو گیری از شیوع ویروس کرونا شهرستان سروآباد با همکاری اعضای ستاد، راهداری و پلیس راه اعمال خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه ویروس شهرستان ماه فروردین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 6085994

دیگر خبرها

  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • محور هراز مسدود شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟