Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@08:24:23 GMT

ساعت کاری فعلی بانک‌ها تا ۲۱ فروردین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۵۷۴

ساعت کاری فعلی بانک‌ها تا ۲۱ فروردین تمدید شد

شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی ساعت کاری فعلی بانک‌ها را تا ۲۱ فروردین تمدید کرد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی اعلام کرد که بنا به تصمیمات اخذ شده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و به‌منظور ارائه خدمات مناسب بانکی، حفظ سلامت مشتریان و پرسنل، ساعت کاری واحد‌های صف و ستاد بانک‌ها به‌صورت شیفتی، چرخشی و دورکاری با حداکثر یک‌سوم تعداد شعب و یک‌سوم پرسنل صف و ستاد تا تاریخ ۲۱ فروردین ۹۹ برای کارکنان ساعت ۸ الی ۱۳ و برای مشتریان ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲/۳۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این نیز ساعت کاری به همین شکل بود که تا ۲۱ فروردین تمدید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانک مرکزی ساعت کاری کرونا ۲۱ فروردین ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • کاهش حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه تخلف است
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد