Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ۱۴۲ هزار  و ۳۶۱ نفر در سراسر جهان بعد از ابتلا به ویروس کرونا بهبود یافته‌اند.

این سازمان همچنین اعلام کرد که تا کنون ابتلای ۶۶۳ هزار و ۹۲۸ هزار نفر به کرونا نیز تایید شده است.

۳۰ هزار و ۸۸۲ نفر نیز در سراسر جهان قربانی این ویروس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در تشریح گزارش عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ از برگزاری ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‎‌سازی برای کارکنان نیروهای مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان وظیفه خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح، آموزش و آگاه‎‌سازی دانستنی‌های حقوقی یکی از سیاست‌های اصلی سازمان قضائی نیروهای مسلح است. با حضور قضات در یگان‌ها، ۶ هزار و ۴۰۴ ساعت کلاس آگاه‌سازی برای کارکنان نیروهای مسلح اعم از کارکنان پایور و کارکنان برگزار شده است که، ۴۵۶ هزار و ۴۲۲ نفر از نیروهای مسلح در این کلاس‌ها شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان، ادامه داد: ۹۲۷ دوره آموزشی به میزان ۲ هزار و ۵۰ ساعت آموزشی ویژه ضابطان برگزار شد و ۴۰ هزار و ۸۸۱ نفر از ضابطین در این دوره‌ها شرکت کردند.

وی با اشاره به انجام ۲۰ طرح پژوهشی کلان و نوآورانه در سازمان با تعامل نخبگان دانشگاهی از دانشگاه‌های سطح اول کشور، گفت: این پروژه‌ها شامل راهکارهای آسیب‌زدایی از فضای مجازی در نیروهای مسلح با رویکرد مهارت‎ افزایی، نگرشی بر رویه‌ها و آئین دادرسی محاکم نظامی بین‌الملل با تاکید بر جنایات جنگی، بررسی همبستگی فاکتورهای شخصیتی در افزایش میزان رضایت شغلی و ارتقای آن، الزامات زیست‎محیطی در مانورهای نظامی از منظر حقوق بین‌الملل، نقش دانش قضائی در کاهش اطاله دادرسی، مطالعه تطبیقی قانون مجازات نیروهای مسلح با قانون فدرال روسیه، آسیب شناسی عوامل سازمانی ارتکاب جرم توسط نیروهای نظامی و بررسی رابطه متقابل تورم عناوین کیفری با افزایش پرونده‌ها در محاکم است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضائی نیروهای مسلح توجه خاصی به آموزش‌های ضمن خدمت در جهت ارتقای سطح دانش قضات و کارکنان مبذول داشته است و افزایش اثربخشی آموزش‌های اختصاصی قضات یکی از راهبردهای مهم سازمان قضائی نیروهای مسلح است.

وی افزود: به منظور اتقان و ارتقای کیفیت آرای صادره، ۱۹ عنوان دوره شغلی برای قضات سراسر کشور با شرکت ۲ هزار ۱۶۵ نفر به میزان ۳۰ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برگزار شده است، همچنین ۳ عنوان دوره شغلی و تخصصی برای کارکنان صفی دادسراها و دادگاه‌های نظامی سراسر کشور با شرکت ۲۰ هزار و ۸۰۳ نفر و به میزان ۴۵ هزار ۸۱۰ نفر ساعت آموزشی برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان در مورد آموزش‌های برگزار شده برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی، گفت: ۲۸ عنوان دوره شغلی تخصصی برای کارکنان ستادی و رابطین و کارشناسان ستادی سراسر کشور با شرکت ۳ هزار و ۹۸۳ نفر و به میزان ۵۳ هزار و ۸۳۷ نفر ساعت برگزار شده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به اقدامات سازمان در نظارت بر رعایت حقوق شهروندی در زندان‌های نظامی، گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۷۱ بازدید از زندان‌های نظامی سراسر کشور توسط رؤسا، دادستان‌ها و قضات دادسرا و محاکم نظامی بازدید صورت گرفته است؛ همچنین ۱۰۲۹ مورد از بازداشتگاه‌های نظامی و انتظامی بازدید شد.

وی بیان کرد: ۳۴۴ مورد کمیسیون عفو در استان‌های سراسر کشور تشکیل و پرونده‌های محکومین مورد بررسی قرار گرفته است.

حجت‎ الاسلام والمسلمین پورخاقان از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در سال گذشته تعداد ۶۰ جلسه شورای استانی پیشگیری در سراسر کشور برگزار شده است و برای شناسایی، تصویب و اجرایی شدن راهکار پیشگیری از جرایم، ۴۵۱ جلسه کمیسیون پیشگیری نیروهای مسلح و ۱۱۰ جلسه کمیسیون قضائی توسط قضات سازمان تشکیل شده است.

کد خبر 6082349

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان + فیلم
  • (ویدئو) رنگ‌باختگی انبوه مرجان‌های دریایی در سراسر جهان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری