Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا روز یکشنبه در توییتی نوشت: افشاگری تکان‌دهنده‌ای از سوی حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران روی داده که تلاش‌های مداوم نظام برای برداشتن تحریم‌های آمریکا برای مقابله با بیماری فراگیر نبوده بلکه برای کمک مالی به رهبران نظام بوده است.

این ادعای پمپئو پس از آن مطرح می‌شود که تعداد قابل توجهی از مقامات و نهادهای بین المللی از آمریکا خواسته‌اند تروریسم اقتصادی خود علیه ایران در شرایط مقابله با کرونا را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل

شورای عالی نظام پرستاری از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی حمایت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شورای عالی نظام پرستاری از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی نظام پرستاری؛ متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالى

أذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ الله عَلى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (قرآن کریم ۳۹/۲۲)
به کسانی که مورد ستم قرار گرفته اند اجازه جهاد داده شده است و به یقین خدا بر یاری آن‌ها تواناست.

پس از ماه‌ها جنایات بی سابقه‌ی رژیم غیر انسانی صهیونیسم در غزه و حمله به مراکز دیپلماتیک ایران و به شهادت رساندن مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ مشروع کشورمان طبق قوانین بین المللی، علاوه بر اینکه نمایانگر تعهد قاطع ملی به تمامیت ارضی و امنیت کشور است، مسئولیت پذیری جمهوری اسلامی ایران نسبت به برقراری صلح در منطقه و جهان را نشان میدهد.

چشمان همه دنیا در این دوران نکبت بار حیات رژیم صهیونیستی شاهد بوده که این دولت غاصب به عنوان بزرگترین منبع و منشاء تروریسم دولتی در تاریخ به طور مستمر همه قوانین بین المللی از جمله قوانین حفاظت و حراست از مراکز درمانی و عدم حمله به کادر درمان را زیر پا گذاشته و صلح و امنیت بین المللی را مورد تهدید قرار میدهد.

سازمان نظام پرستاری ضمن حمایت قاطع از اقدامات جمهوری اسلامی ایران و سربازان غیور میهن در تنبیه متجاوز، پرستاران آزاده جهان و جامعه بین المللی، سلامت این حافظان جان انسان را به اتحاد همه جانبه در فشار مستمر از طریق دولتها، وزرای بهداشت روسای مراکز درمانی و انجمن‌های صنفی برای توقف جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه دعوت میکند.


یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور

دیگر خبرها

  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • اصرار آلمان بر تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه ایران
  • ایران چگونه حملات سایبری DDoS را دفع می‌کند؟
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اتریش
  • بیانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص حمله مقتدرانه ایران به اسرائیل