Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از مصر که معمولا میان گروه‌های فلسطینی و طرف‌های دیگر میانجی‌گری می‌کند، دعوت کرد، برای اجرایی شدن طرح رهبر انصارالله، وارد عمل شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از مصر دعوت کرد، در عملی شدن پیشنهاد «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن مبنی بر تبادل اسرای ائتلاف سعودی با اعضای بازداشت شده حماس در ریاض، ایفای نقش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحوثی در توییتر خود نوشت: مقامات مصر هر از گاهی در راستای نزدیک کردن دیدگاه‌ها با گروه‌های فلسطینی و کاستن از تنش‌ها میان غزه و رژیم (صهیونیستی) کار می‌کند و در موارد متعددی موفق شده‌اند. از آنجایی که مصر روابطی با عربستان سعودی و گروه‌های فلسطینی دارد این کشور را دعوت می‌کنم اجرایی کردن ابتکار سید عبدالملک الحوثی درباره تبادل اسرای سعودی و بازداشتی‌های فلسطینی را در دست بگیرد.

 

عبدالملک در سخنرانی اخیر خود گفت: اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آن‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تأکید می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یمن مصر انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران

دبیرکل انصارالله یمن: پاسخ ایران به دشمن صهیونیستی از نظر کمیت و کیفیت پرقدرت بود.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • فیلم/ واکنش انصارالله به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • جزئیات مخالفت مصر با پیشنهاد رئیس سیا برای اداره غزه
  • حماس چه چیزی را روی میز گذاشت که اسرائیل آن را رد کرد؟