Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:02:11 GMT

توضیحات پلیس درخصوص تیراندازی در محدوده سبلان تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۸۶۱

توضیحات پلیس درخصوص تیراندازی در محدوده سبلان تهران

جاشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق زورگیر توام با تیراندازی در محدوده خیابان سبلان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه" داود فرد" جاشین پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح خبر گفت: در ساعت ۵ عصر روز مورخه هفتم فروردین ماه امسال، اکیپ واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در خیابان سبلان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به همراه سه نفر سرنشین که با سرعت سر سام آوری در حال حرکت بودند برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین حین واحد گشت شخصی را که از ناحیه صورت و دستها دچار جراحت شده را مشاهده که اعلام داشت: جراحت با ضربات شمشیر از سوی افراد ناشناس سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که اقدام به سرقت اموالم نمودند، اتفاق افتاده است.

فرد افزود: بلافاصله واحد گشت بدنبال خودروی مذکور رفته که پس از رویت و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی فوق دارای سابقه سرقت در روز گذشته ( ۶/۱/۹۹) می باشد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: راننده خودروی مسروقه با دیدن گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می نمایند که کارآگاهان به تعقیب خودرو موصوف پرداخته و از کلیه علائم هشداردهنده نظیرآژیر و ایست توسط بلندگو جهت متوقف ساختن خودرو استفاده نموده ولی راننده خودرو مسروقه توجهی به علائم و فرمان پلیس نداشته سپس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان وارد خیابان های فرعی شده و با برخورد عمدی با خودروهای عبوری و ایجاد تصادف در یک فرصت دو سرنشین خودروی مسروقه خود را به بیرون پرتاب کرده و راننده خودروی مسروقه به فرار خود ادامه می دهد.

سرهنگ فرد اضافه کرد: سراکیپ واحد گشتی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و متوقف کردن خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر به سمت لاستیک کرده و خودرو مسروقه در خیابان مدنی بر اثر ترکیدگی لاستیک عقب و برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ متوقف شده و راننده به هویت مهران ۳۰ ساله دستگیر می گردد. در بازرسی از خودروی مسروقه یک قبضه شمشیر ، یک قبضه نیمچه و چاقو و ابزار آلات سرقت کشف و منتقل می گردد.

سرهنگ کارآگاه داود فرد در پایان گفت: با توجه به دستگیری راننده خودروی مسروقه و اعتراف به سرقت زورگیری به اتفاق همدستان متواریش در ادامه مشخص شد مهران دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری در جرائم سرقت خودرو،سرقت موتورسیکلت،سرقت داخل خودرو و مواد مخدر در سال های اخیر بوده است، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در جهت دستگیری همدستان متواری و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/0031YJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیراندازی خودروی مسروقه راننده خودرو پلیس آگاهی واحد گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق و مالخر سابقه‌دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده قیامدشت و کشف ۱۵ پرونده سرقت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در با اشاره به شناسایی سارقان اظهار داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده قیامدشت، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 174 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت، در نهایت در بیست و هفتم فروردین ماه سال جاری هویت و مخفیگاه سارق و مالخر اموال مسروقه را که دارای سابقه بودند، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده قیامدشت مراجعه و طی 2 عملیات مجزا سارق به همراه مالخر اموال مسروقه را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد 4 عدد باطری خودرو، 2 عدد لاستیک زاپاس، 50 متر کابل و 3 جعبه ابزار کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل کردند.

دستگیری 703 شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان 27 و 30 ساله سابقه‌دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف که تا کنون 5 شاکی شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان