Web Analytics Made Easy - Statcounter

  امیر ارجمند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان حداقل سه برابر مجوزهای صادر شده در سال گذشته است.  

وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری زنجان رو به رشد است، افزود: سال گذشته با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب،  افزایش رو به رشد میزان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری را داشتیم و با توجه به نام گذاری سال جاری به جهش تولید نیز سیاست‌ها و راهبردهای سال گذشته را با محوریت جهش تولید در پیش گرفته و تمام ظرفیت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و دستگاه‌های زیرمجموعه و مرتبط برای تحقق این شعار به میدان عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند اضافه کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی تمامی فعالان اقتصادی استان، صنعتگران و سرمایه گذاران بتوانیم در سال جهش تولید به سیاست‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل پوشانده و مسیر سرمایه‌گذاری‌ ها را هموارتر کنیم.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان در سال گذشته بیش از ۸۸ میلیارد ریال تسهیلات در حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پرداخت شد که به طور عمده در قالب پروژه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های بین راهی، مجموعه های رفاهی، تفریحی و اقامتگاه های گردشگری و هتل ها بود.  

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سرمایه گذاری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سرمایه گذاری زنجان تسهیلات بانکی ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری سرمایه گذاری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان

حیدر آسیابی گفت: شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به جرائم حوزه میراث فرهنگی در دادسرا‌ها و محاکم استان اختصاص پیدا می‌کند.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان هم در این بازدید گفت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی استان از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در دادگستری استان هم آمادگی هرگونه همکاری در این راستا را داریم.

محمود اسپانلو از مسئولان این اداره خواست: مسئولیت‌ها و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه بافت‌ها و بنا‌های تاریخی را به دادستانی اعلام کنند تا از باب حقوق عامه پیگیری کنیم.

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان هم در این بازدید گفت: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات موردنیاز، همچنین تأثیر احیا آن بر توسعه و رونق گردشگری استان از مگا پروژه‌های مهم استان است.

خانه تاریخی شعرباف، مدرسه تاریخی تقوی، خانه تاریخی شیرنگی، سرای باقری‌ها (هتل بوتیک هفت پیکر)، خانه تاریخی شفیعی‌ها و خانه تاریخی رضاقلی‌نژاد (هتل بوتیک سرای خان)، امامزاده نور (ع)، خانه تاریخی میرشهیدی و باغ مزار استاد محمدرضا لطفی از جمله بنا‌هایی بود که مسئولان قضایی استان از آن دیدن کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • حسینیه تکیه تاریخی مسجد یری پایین شهر زنجان مرمت می‌شود
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود