Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:06:38 GMT

۳۵ واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۱۹۹۳

۳۵ واحد صنفی غیرضروری متخلف در ورامین پلمب شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف در جریان اجرای طرح تعطیلی صنوف غیرضروری در این شهرستان خبر داد.

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طبق دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و از زمان اجرای سراسری طرح تعطیلی صنوف غیرضروری، این موضوع به واحدهای صنفی شهرستان ورامین نیز ابلاغ شد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح از روز جمعه در سطح شهرستان ورامین عملیاتی شد و گشت‌های نظارت و بازرسی با همکاری اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اماکن و تعزیرات حکومتی به منظور رصد وضعیت بازار و تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف کلید خورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین ادامه داد: در این گشت‌های مشترک حدود ۳۵ واحد صنفی متخلف غیرضروری که نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود طی دو روز گذشته اقدام نکرده بودند، پلمب شدند.

میرزایی بیان کرد: پلمب واحدهای صنفی در روز جمعه و شنبه به ترتیب ۲۰ و ۱۵ واحد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی گسترده‌ای که در سطح شهرستان صورت گرفت میزان تخلفات نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشت و این گشت‌ها با نیروهای بیشتر ادامه یافته و برخورد با متخلفان تشدید خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین با ابراز امیدواری نسبت به اجرای موفق این طرح با همکاری کسبه و بازاریان، ابراز داشت: گشت‌های مشترک نظارت بر طرح تعطیلی صنوف غیرضروری تا اعلام وضعیت عادی از سوی دولت و عبور از دوران پیک شیوع ویروس کرونا ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ورامین صنعت نیروی انتظامی تجارت معدن و تجارت شهرستان ورامین رئیس اداره صنعت واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان