Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:42:15 GMT

توزیع ۳۵۰ هزار شیشه مواد ضدعفونی در جهرم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۰۳۳

ایسنا/فارس معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرد که از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، بالغ بیش از 350 هزار بطری مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرستان توزیع شده است.

دکتر ابوالفضل نیکوسیر گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، با هدف تامین الکل و مواد ضدعفونی کننده مخصوص دست با پیگیری‌های انجام شده، خط تولید کارخانه‌ی الکل‌سازی زکریای رازی مجددا راه‌اندازی و با چند کارخانه الکل‌سازی کشور نیز رایزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: تا پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹ نیاز روزانه الکل و موجودی داروخانه‌ها در سطح شهر در حد معمول بود که با شیوع این ویروس به بیش از ۱۰برابر افزایش یافت.

نیکوسیر گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده  به منظور تامین نیاز مردم شریف، خط تولید کارخانه الکل‌سازی جهرم مجدداً آغاز به کار و در ۳شفیت برای تولید الکل و مایع ضدعفونی‌کننده ارائه خدمت کرد.  

این مقام مسئول اضافه کرد:  تاکنون ۳۵۰هزار بطری الکل و مواد ضدعفونی تولید و در قالب بسته‌بندی‌های ۱۲۰ و ۲۵۰ سی‌سی آماده و در دسترس شهروندان قرار گرفته است. 

نیکوسیر افزود: این معاونت همچنین اقلام محافظتی مانند حفاظ صورت، انواع ماسک، گان ضدآب، لباس‌های ایزوله و عینک‌های محافظ که از ملزومات ضروری کادر درمان در  بیمارستان‌ها و پرسنل معاونت بهداشتی است؛ تامین و در اختیار آنان قرار داده است. 

وی اظهار کرد: از اقدامات مهم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گندزدایی و ضدعفونی‌کردن معابر در  سطح شهر است که به این منظور معاونت غذا و دارو تاکنون ۲تن کلر تهیه و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه قرار داده است. 

نیکوسیر بیان کرد: تلاش این معاونت تا مهار کامل بیماری کووید ۱۹ برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی در سطح شهرستان جهرم و خفر  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع خیرین استان فارس الکل مواد ضدعفونی کننده کروناویروس مواد ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی موادفروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

فارس در خبری نوشت:سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر دستگیری یک زن توزیع‌کننده مواد مخدر گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت که زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجائی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه