Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@15:56:04 GMT

چه کسانی پنجمین بسته حمایت معیشتی را دریافت می‌کنند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۰۵۰

چه کسانی پنجمین بسته حمایت معیشتی را دریافت می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

«حسین میرزایی» افزود: افرادی که در لیست اسفند ماه بودند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالتبع به این لیست کسی هم اضافه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که پیش از این نسبت به عدم دریافت بسته حمایت معیشتی اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه ۹۹ یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی افزود: پس از بررسی اعتراض افراد چنانچه واجد شرایط باشند و مشمول شوند، به لیست اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: آزمون وسع در خرداد ماه امسال برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می شود.

میرزایی گفت: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها مسوول شناسایی مشمولان است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه مرحله پنجم کمک‌های معیشتی دولت و اولین واریزی در سال ۹۹ ساعت ۲۴ یکشنبه (۱۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه معیشتی حمایت معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود

لیست ۱۶ نفره شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، اوایل هفته آتی منتشر می‌شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره ائتلاف با شانا

 

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه