Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:59:21 GMT

دستگیری سارق زورگیر با تعقیب و گریز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۱۶۶

دستگیری سارق زورگیر با تعقیب و گریز

خبرگزاری میزان- جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق زورگیر توام با تیراندازی در محدوده خیابان سبلان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:22 - 10 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۷۴۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ کارآگاه داود فرد جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق زورگیر توام با تیراندازی در محدوده خیابان سبلان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرد در تشریح خبر گفت: در ساعت ۵ عصر روز مورخه هفتم فروردین ماه امسال، اکیپ واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در خیابان سبلان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ به همراه سه نفر سرنشین که با سرعت سر سام آوری در حال حرکت بودند برخورد می‌کنند.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه واحد گشت شخصی را که از ناحیه صورت و دست‌ها دچار جراحت شده بود را مشاهده کردند، خاطرنشان کرد:  جراحت با ضربات شمشیر از سوی افراد ناشناس سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که اقدام به سرقت اموالم نمودند، اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: ایران از خشکسالی نجات پیدا می‌کند

وی افزود: بلافاصله واحد گشت بدنبال خودروی مذکور رفته که پس از رویت و استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد خودروی فوق دارای سابقه سرقت در روز گذشته (۶/۱/۹۹) است. راننده خودروی مسروقه با دیدن گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می‌نمایند که کارآگاهان به تعقیب خودرو موصوف پرداخته و از کلیه علائم هشداردهنده نظیرآژیر و ایست توسط بلندگو جهت متوقف ساختن خودرو استفاده کردند.

جاشین پلیس آگاهی تهران ادامه داد: راننده خودرو مسروقه توجهی به علائم و فرمان پلیس نداشته سپس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان وارد خیابان‌های فرعی شده و با برخورد عمدی با خودرو‌های عبوری و ایجاد تصادف در یک فرصت دو سرنشین خودروی مسروقه خود را به بیرون پرتاب کرده و راننده خودروی مسروقه به فرار خود ادامه می‌دهد.

سرهنگ فرد اضافه کرد: سراکیپ واحد گشتی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی و متوقف کردن خودرو با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک یک تیر به سمت لاستیک کرده و خودرو مسروقه در خیابان مدنی بر اثر ترکیدگی لاستیک عقب و برخورد با خودرو پژو ۴۰۵ متوقف شده و راننده به هویت مهران ۳۰ ساله دستگیر می‌شود. در بازرسی از خودروی مسروقه یک قبضه شمشیر، یک قبضه نیمچه و چاقو و ابزار آلات سرقت کشف و منتقل می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به دستگیری راننده خودروی مسروقه و اعتراف به سرقت زورگیری به اتفاق همدستان متواریش در ادامه مشخص شد مهران دارای ۱۰ فقره سابقه کیفری در جرائم سرقت خودرو، سرقت موتورسیکلت، سرقت داخل خودرو و مواد مخدر در سال‌های اخیر بوده است، متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در جهت دستگیری همدستان متواری و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت سرقت پلیس پلیس آگاهی تهران خودروی مسروقه راننده خودرو واحد گشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو سهروردی

 سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو دارای سابقه سرقت است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد، اما یکی از آن‌ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی و دولتی در مروست