Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش گفت: نگاه قدیمی مردم به جزیره کیش بیشتر نگاه همگانی بوده و خداراشکر الان این نگاه توسعه پیدا کرده و حالت قهرمانی و حرفه‌ای پیدا کرده است. لذا نیاز دارد تا سازمان هم این تغییر نگاه را داشته باشد که ان‌شاءالله بتوانند باعث کمک به کشور شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدتقی امیری خراسانی، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش و دانشیار دانشکده علوم ورزشی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، در سال جدید آرزوی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واپسین روزهای سال 98 گفتگویی را با این مدیر موفق ورزش کشور انجام دادیم که در زیر می خوانید.

تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره شما از سال 98 چیست؟

تلخ ترینی وجود نداشت حداقل برای من، ولی به هر حال اتفاقات شیرینی در جزیره زیبای کیش رخ داد و شاید یکی از آن‌ها برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا کبدی بود که هم برای کشور و هم برای جزیره بسیار شاخص بود. در مجموع اتفاقات خوبی از جمله برگزاری مسابقات و اعزام‌های خوبی که داشتیم، جزو بهترین اتفاقاتی بود که برای جزیره زیبای کیش رقم خورد.

طرفدار استقلال هستید یا پرسپولیس؟

نه طرفدار استقلال هستم نه پرسپولیس.

الگوی شما در زندگی کیست؟

الگوی ورزشی من کسی است که خدمتگذار واقعی مردم باشد.

سال 99 را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

سال 99 سال سخت ورزش است چون کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی است و خارج از آن بحث اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر خواهد شد. در حوزه ورزش هم هر چقدر بتوانیم اقتصادی‌تر کار کنیم، می‌توانیم موفق‌تر باشیم ولی ورزش نیازمند سرمایه گذاری است و متاسفانه در حال حاضر شرایط درآمدزایی آن ضعیف است.

مردم چه نگاهی نسبت به جزیره کیش دارند؟

نگاه قدیمی مردم به جزیره کیش بیشتر نگاه همگانی بوده و خداراشکر الان این نگاه توسعه پیدا کرده و حالت قهرمانی و حرفه‌ای پیدا کرده است. لذا نیاز دارد تا سازمان هم این تغییر نگاه را داشته باشد که انشاالله بتوانند باعث کمک به کشور شوند.

در ناامیدی‌ها از چه طریقی خودتان را آرام می‌کنید؟

در ناامیدی با ذکر و یاد خداوند آرام می‌شوم.

نظر شما در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌های ورزشی چیست؟

به هر حال یکی از تفاقات خوب این است که بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند اما ابتدا باید شرایط آن به‌وجود بیاید. شاید ما هنوز نتوانسته‌ایم برای جنسیت آقایان به نحواحسن یک فرهنگی‌سازی داشته باشیم. امیدوارم که این اتفاق مثبت رقم بخورد تا با حفظ  حرمت‌ها، قوانین، شرع و عرف همه در کنار هم بتوانند از فضای ورزشی به نحواحسن استفاده کنند.

هدف اصلی شما در این راه چیست؟

اهداف شخصی من یکسری مسایل خاص است ولی اگر بخواهیم اهداف سازمانی را نگاه کنیم، امیدوارم که ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مثل گذشته رونق بیشتری بگیرد و ان‌شاءالله ادامه پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوروز 99 ورزشی قهرمانی و حرفه ای پیدا کرده جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

به نقل از ایسنا دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888983

دیگر خبرها

  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • کاظمی‌پور: بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی جمع شدند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی