Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@04:35:10 GMT

قیمتگران‌ترین فوق ستاره فوتبال ایران مشخص شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۲۱۸

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از حدود دو ماه پیش تا امروز ر اخبار زیادی درباره تلاش مسئولان باشگاه ناپولی ایتالیا برای انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی از تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه منتشر شده و طبق اعلام برخی رسانه‌ها جنارو گتوزو، برای تقویت خط حمله این تیم و پیدا کردن آلترناتیوی مطمئن برای آرکادیوژ میلیک لهستانی و هروینگ لوزانو مکزیکی، روی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرفی طبق اعلام یکی از نشریات محلی شهر ناپل، مذاکرات مسئولان این باشگاه با طرف روس آغاز شده و در مذاکراتی که به تازگی بین جیونتلی، مدیر ورزشی ناپولی با مسئولان زنیت انجام شده است، مدیران تیم فعلی آزمون قیمت پایه او را ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند.

 

 

در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات طرفین، آزمون به گران‌ترین بازیکن ایرانی تاریخ تبدیل خواهد شد و البته بین بازیکنان آسیایی هم یکی از گران‌ترین نفرات محسوب خواهد شد. 

 

سردار ژانویه ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از روبین کازان به زنیت پیوست تا پس از علیرضا جهانبخش که با ۱۸ میلیون یورو از آلکمار به برایتون منتقل شد، دومین انتقال گران بازیکنان ایرانی صورت بگیرد و حالا با این قیمت او گران ترین ستاره ایرانی به شمار می رود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فوق ستاره زنیت سردار آزمون بازیکن ورزشی ورزش فوتبال جام نیوز عکس روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، طبق عادت هر ساله لیگ والیبال کره جنوبی، مسئولان فدراسیون این کشور اسامی بازیکنان آسیایی که تیم های کره ای مجاز به خرید آنها هستند را اعلام کرد که بازیکنان ایرانی بسیاری در آن حضور دارند.

سید محمد موسوی، محراب  ملکی، طیب عینی، محمد بربست، امیرحسن فرهادی، امیرحسین ساداتی، علیرضا ابلوچ، علی طبری، عارف مرادی، محمد علی فلاح، علی حق پرست، محمد صادقی، فرهاد سال افزون، شهروز همایونفر منش، سعید رنجبر،سهیل کمال آبادی و علی فضلی هفده بازیکن ایرانی هستند که مسئولان والیبال کره جنوبی به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان کشور های آسیایی آن‌ها را در لیست خرید باشگاه های کره ای گذاشته اند.

مراسم درفت یا خرید این بازیکنان اردبیهشت اول تا سوم ماه می در هنگ کنگ برگزار خواهد شد که با توجه به مصافت طولانی بعید است بازیکنان ایرانی همه در آن حضور یابند.

لازم به ذکر است در بخش زنان هم مهسا صابری و مائده برهانی می توانند در بخش زنان شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • ضربه 140 میلیاردی پورتو به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!