Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:25:18 GMT

برخورد قاطع پلیس با برگزارکنندگان تجمعات در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۲۶۲

برخورد قاطع پلیس با برگزارکنندگان تجمعات در الیگودرز

سرهنگ عباس محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برغم هشدارهای مسوولان و رسانه ها و تلاش دلسوزان جامعه متاسفانه شاهد هستیم عده ای بدون توجه به سلامت مردم نسبت به برگزاری مراسم عزاداری و عروسی اقدام می نمایند.

وی اظهار داشت: در همین رابطه یکی از مداحان بازداشت شد و با هماهنگی دستگاه قضایی و برای حفظ سلامت مردم از این پس با جدیت بیشتر  از قوه قهریه استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی ضمن قدردانی از خانواده هایی که با حذف تجمعات و برگزاری مراسم و احترام به سلامت مردم به نمایش می گذارند، بیان کرد: با کسانیکه بخواهند با برگزاری مراسم عزاداری و عروسی و هرنوع مراسمی که موجب تجمع شود سلامت مردم را با مخاطره مواجه نمایند برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده برگزاری هر نوع مراسمی که موجب ایجاد تجمع شود با ۱۱۰ تماس بگیرند و همکاران ما در پاسگاههای بخش های ززو ماهرو ، ذلقی و بربرود شرقی و غربی نیز آماده دریافت گزارش  تخلفات و برخورد با متخلفان هستند.

تا کنون ۲۵ نفر مبتلا با ویروس کرونا در الیگودرز شناسایی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خانواده دستگاه قضایی عزاداری مداحان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سلامت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهور اهواز با اشاره به تغییر محل برگزاری رژه خودرویی نیرو‌های مسلح در ۲۹ فروردین برابر دستورالعمل ستاد کل نیرو‌های مسلح و تغییر محل برگزاری مراسم یاد شده به پادگان لشکر ۹۲ زرهی، جهت باشکوه برگزار شدن هرچه بیشتر مراسم محدودیت‌های زیر را اعلام کرد . 

سرهنگ سعید حسنوند گفت : تردد کلیه خودرو‌ها از میدان صیاد شیرازی به سمت میدان توپ و بالعکس ممنوع می‌باشد. 

وی افزود : همه خودرو‌ها که از پل لشکر وارد محدوده طرح می‌شوند به سمت میدان صیاد هدایت و از بلوار مهر شهر و پل صیاد شیرازی به سمت کیانپارس راهنمایی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور کلانشهر اهواز از رانندگان و شهروندان خواست جهت تسهیل در عبور و مرور، مسیر‌های جایگزین ۱. بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و بالعکس ۲. خ انقلاب مسیر شرق به غرب و بالعکس ۳. بلوار مهر شهر به کیانشهر و بلوار محمودوند را جهت انجام سفر‌های درونشهری انتخاب و با رعایت قوانین و مقررات و توصیه‌های صادره، پلیس را در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح ترافیکی یاری کنند.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح