Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بوریس جانسون در این نامه که برای ۳۰ میلیون انگلیسی ارسال خواهد شد هشدار داده که اوضاع از آنچه هست، وخیم‌تر می‌شود.

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روز به روز در حال افزایش است. وزارت بهداشت انگلیس اعلام کرد که تعداد مبتلایان فوت شده به ویروس کرونا در این کشور از مرز یک هزار نفر عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آخرین آمار منتشره، تا زمان مخابره این خبر تاکنون یک‌هزار و ۱۹ نفر در سراسر انگلستان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

نخست وزیر انگلیس که جمعه گذشته ۸ فروردین اعلام کرد به کرونا مبتلا شده و خود را قرنطینه کرده، در این نامه نوشته است: ما از ابتدا تلاش کردیم تا محدودیت‌های درست را در زمان درستی وضع کنیم. بنابر این برای اعمال محدودیت‌های بیشتر بر اساس توصیه دانشمندان و کارشناسان علوم پزشکی، تردید نخواهیم کرد.

جانسون می‌افزاید: این مهم است که با شما صادق سخن بگویم و اعلام کنم اوضاع پیش از آنکه بهتر شود، بدتر خواهد شد. به همین خاطر هرچه توصیه‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنیم، جان انسان های کمتری از بین خواهد رفت و زودتر می‌توانیم به زندگی عادی بازگردیم.

نخست وزیر انگلیس تأکید کرده است: در این شرایط اضطرار ملی از شما می‌خواهم که در خانه بمانید، از سازمان خدمات ملی بهداشت حمایت کنید و جان مردم را نجات دهید.

جانسون دوشنبه هفته گذشته با اعلام وضع اضطراری، مقررات منع رفت و آمد در انگلیس را به اجرا گذاشت.

دکتر «استیفن پویس» مدیر سازمان ملی تأمین بهداشت و درمان انگلیس می گوید که اگر قربانیان ویروس کرونا در این کشور کمتر از ۲۰ هزار نفر شوند، ‌خیلی خوب عمل کرده‌ایم. با این حال اسناد محرمانه نشان می‌دهد که مقام‌های انگلیسی احتمال مرگ بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا را پیش‌بینی کرده‌اند.

هم‌زمان با این تحولات، کار احداث یک دستگاه سردخانه برای نگهداری از اجساد قربانیان کووید-۱۹ در فرودگاه بیرمنگام آغاز شده است.

به گزارش پلیس منطقه وست‌میدلندز انگلیس، این سردخانه در فاز نخست گنجایش یک‌هزار و ۵۰۰ متوفی را خواهد داشت و انتظار می‌رود که پس از تکمیل فازهای نهایی، ظرفیت لازم برای نگهداری از اجساد کل بیماران منطقه وست‌میدلندز را داشته باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد

مسعود سرگلزائی رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته توسط این اداره کل نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن انجام شد.

مسعود سرگلزائی گفت: اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای سیاست‌های سازمان دامپزشکی کشور در مقوله پدافند غیرعامل و حفظ سلامت جمعیت دامی و انسانی کشور است که بویژه در این استان از دامپزشکی می‌توان به عنوان خط مقدم مقابله با تهدیدات زیستی یاد کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های مهم دامپزشکی در جهت ارتقای بهداشت عمومی، کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی و خوراک دام است که این کنترل در تمام مراحل پرورش و کشتار دام، مرحله عرضه، مصرف فرآورده دامی و تولید و حمل خوراک دام با نظارت و اقدامات بهداشتی صورت می‌گیرد.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل دامپزشکی استان نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر جابجایی تعداد ۲۳ هزار و ۴۶۸ محموله انواع فرآورده خام دامی به مقدار ۲۵۲ هزار تن، هشت هزار و ۵۵ محموله دام زنده به مقدار ۴۱۰ هزار راس، ترخیص و حمل بهداشتی ۲۶۷ هزار تن به داخل کشور، صادرات آبزیان پنج هزار تن به خارج کشور و ترخیص و حمل بهداشتی یک‌هزار و ۷۵۰ تن آبزیان به داخل کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم