Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@02:00:03 GMT

طعنه کرونایی هیلاری کلینتون به ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۴۴۷

ساعت24-هیلاری کلینتون با اشاره به گزارش نیویورک‌تایمز و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، که این کشور را صدرنشین سایر کشورها با بیشترین آمار مبتلایان کرده است، به ترامپ طعنه زد و گفت: او قول داده بود «آمریکا اول باشد!»

هیلاری کلینتون به شوخی و با تمسخر به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص آمار بالای مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در این کشور طعنه زد و گفت: او قول داده بود که «آمریکا اول باشد!»

 به نقل از پایگاه خبری سان دات کام، هیلاری کلینتون به دلیل آنچه که کوته‌نظری و تمسخر وی در مورد هزاران نفر از مردم آمریکا که به این ویروس مبتلا شده یا جان خود را از دست داده‌اند، عنوان شده، به‌صورت آنلاین مورد هجوم انتقادات شدیدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از انتشار یک خبر از خبرگزاری نیویورک‌تایمز در مورد صدرنشینی ایالات متحده آمریکا از لحاظ شمار مبتلایان به کروناویروس، در توییتی نوشت: «او قول داده بود آمریکا اول باشد‍!»

(America First) شعاری بوده است که ترامپ در زمان انتخابات استفاده می‌کرده است و بخشی از وعده‌های انتخاباتی وی قرار دادن اولویت اصلی در مشاغل و زندگی روزمره آمریکایی‌ها بوده است.

ترامپ امروز اعلام کرد که در نظر دارد به منظور متوقف کردن گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در ایالات متحده، ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات را قرنطینه کند.

ایالات متحده آمریکا تاکنون ابتلای ۱۱۶ هزار و ۴۴۸ مورد از شهروندان خود به کروناویروس را تأیید کرده و مرگ یک‌هزار و ۹۴۳ نفر را بر اثر بیماری کووید-۱۹ را نیز در این کشور اعلام کرده است و با این میزان آمار ابتلاء به کروناویروس، هم‌اکنون آمریکا در صدر ابتلا به کرونا قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هیلاری کلینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد

به گزارش قدس خراسان، زهرا دستجردی اظهار کرد: پارسال تعداد بیماران جدید مبتلا به دیابت در خراسان رضوی کمتر از پنج هزار نفر بوده است که این میزان در سال قبل از آن حدود هزار و ۷۹۰ نفر بود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: کنترل همه گیری ویروس کرونا و ایجاد فرصت بیشتر مراقبان سلامت برای انجام غربالگری بیماری دیابت، اجرای پویش ملی سلامت در سال ۱۴۰۲ از جمله عوامل افزایش غربالگری و شناسایی بیماران دیابتی است.

وی گفت: ۶۶ درصد از مبتلایان به دیابت شناسایی شده در نیشابور زن و بقیه مرد هستند.

دستجردی افزود: در قالب طرح ملی سلامت ( از ۱۵ آبان تا پایان دی ماه ۱۴۰۲) ۲ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به دیابت در نیشابور شناسایی شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اظهار کرد: همچنین سال گذشته در راستای تشدید خطرسنجی و شناسایی بیشتر بیماران مبتلا به دیابت در رده سنی بالای ۳۰ سال، حدود ۱۱۰ تیم سیار خطرسنجی برای انجام غربالگری دیابت و فشار خون به ادارات و کارخانه‌های مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • طعنه زلنسکی به آمریکا درباره عدم حمایت مشابه از تل‌آویو و کی‌یف
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد