Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  دکتر سیاهکالی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین گفت: راه اندازی بیمارستان رحیمیان الوند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب الامر (عج) توانسته میزان مراجعات به قزوین را کاهش دهد و در حال حاضر بیش از ۳۶ نفر روزانه به بیمارستان رحیمیان مراجعه می‌کنند و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سیاهکالی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس در قالب خدمات اورژانسی در ببمارستان رحیمیان فعالیت می‌کنند، افزود: شهرستان البرز در خصوص ابتلا به بیماری و مراجعه بیماران تفاوت چندانی با قزوین نداشته است.

او اضافه کرد: تا کنون هزار و ۱۷۸نفر با دارا بودن علایم بیماری به بیمارستان مراجعه کردند که ۲۷۸ نفر آزمایش و ۲۸۴ نفر هم سی تی اسکن انجام دادند.

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین گفت: افرادی که بیماری آن‌ها پس از آزمایش مشکوک به کرونا بودند با آمبولانس به قزوین اعزام شدند تا بستری شوند.

دکتر سیاهکالی افزود: همچنین معاونت بهداشت و درمان سپاه استان روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی و ژل به همراه ماسک و دستکش توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است