Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هدایت حاتمی» روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار با دستور کار بررسی وضعیت بازار، میزان ذخیره مواد و کالاهای ضروری و اساسی و فعالیت اصناف مورد نیاز جامعه در استانداری افزود: همکاری اصناف کرمانشاه در بحث بحران کرونا بسیار قابل تقدیر است و کرمانشاهی‌ها در این وضعیت، فرهنگ والای مشارکت اجتماعی خود را نشان دادند که از همه آنها سپاسگزاریم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بحث فروش اینترنتی کالاهای موردنیاز مردم هم از استان‌های پیشرو هستیم و بسیاری از فروشگاه‌ها و اصناف استان، با ایجاد نرم افزار و سایت‌های اینترنتی سفارش های خرید مردم را تامین می‌کنند.

وی اظهار داشت: بحث بازرسی و نظارت بر بازار را فعالتر کرده‌ایم و قطعا با معدود اصناف متخلف و هرگونه احتکار و گرانفروشی بخصوص در کالاهایی مانند ماسک و مواد ضدعفونی برخورد خواهیم کرد.
حاتمی در پایان گفت: اجناس مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبارهای استان ذخیره شده و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۲۰۷ نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که ۲۶ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که در مجموع ۲ هزارو ۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۱۱ هزار و ۶۷۹ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه ویروس کرونا مشارکت های مردمی کرمانشاه ستاد تنظیم بازار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ویروس کرونا مشارکت های مردمی کرمانشاه ستاد تنظیم بازار استانداری کرمانشاه ویروس کرونا مشارکت های مردمی کرمانشاه ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها

ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : ایجاد روستا بازار‌ها در استان کرمانشاه تأثیر به سزایی در کاهش قیمت‌ها داشته است و مردم نیز به خوبی استقبال کردند، به عنوان یک الگوی مناسب، شهرداری نیز برای توسعه این کار در سطح شهر کرمانشاه، بازارچه‌های متعددی ایجاد کرده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه عنوان کرد: روستا بازار در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه افتتاح شده که در حال حاضر ۱۰ شهرستان فعال هستند و پیگیر هستیم که در شهرستان‌های کنگاور، سرپل‌ذهاب و دالاهو روستا بازار ایجاد کنیم.

صفایی اذعان کرد: بخش زیادی از کالا‌های اساسی و تنظیم بازاری از جمله گوشت گرم، مرغ منجمد و... توسط سازمان جهاد کشاورزی یا سازمان صمت در روستا بازار‌ها توزیع می‌شود و در برخی از این روستا بازار‌ها کالابرگ‌های الکترونیکی فعال بوده و به مردم عرضه می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در راستای عمل به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جهش تولید با مشارکت مردم، تعدادی برنامه تحول‌آفرین برای سازمان پیش‌بینی شده که در بخش عظیمی از آن یعنی تعاونی‌ها، مردم دخیل هستند از جمله در بخش تامین و توزیع کالا‌های اساسی، خرید و فروش محصولات کشاورزی، تامین و توزیع نهاده‌های دامی که تعاونی‌ها فعالیت می‌کنند.

صفایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان، ایجاد نظام‌های بهره‌برداری توسط یکسری تعاونی‌های تولید کشاورزی است که برنامه‌های یکپارچه‌سازی اراضی در حوزه جهش تولید، رعایت الگوی کشت و مدیریت محصولات پر آب بر، را در دستور کار خود دارند و برای مناطق سامانه‌های گرمسیری و سردسیری نیز اجرای این طرح‌ها توسط تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

صفایی با اشاره به نقش سازمان تعاون روستایی در بحث صادرات گفت: در حوزه صادرات، تعاونی‌هایی که در این حوزه فعال هستند قطعاً مورد حمایت هستند و تقویت خواهند شد و در واقع تلاش ما این است که سهم ۲۵ درصدی اقتصاد کشور که برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است، محقق شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • دولت با تسهیل و تقویت تولید در عرصه تحقق شعار سال گام بردارد
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد