Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:12:18 GMT

تماس تصویری هنیه و فرستاده ویژه سازمان ملل

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۶۶۵

تماس تصویری هنیه و فرستاده ویژه سازمان ملل

رهبر حماس و فرستاده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا، از طریق ویدئو کنفرانس به بحث درباره وضعیت فلسطین، به ویژه نوار غزه در پی شیوع کرونا پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «نیکلای ملادنوف» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور غرب آسیا از طریق ویدئو کنفرانس با یکدیگر بحث و رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «العهد»، جنبش حماس اعلام کرد، در این تماس تصویری که روز گذشته (شنبه) انجام شد به وضعیت کنونی جهان در راستای شیوع بیماری کرونا و انعکاس آن بر وضعیت فلسطین پرداخته شد.

ملادنوف به تشریح تلاش‌های سازمان ملل، کشورهای کمک‌کننده، سازمان بهداشت جهانی و آنروا برای فراهم کردن نیازهای مرحله فعلی پرداخت و گفت، دیدارهای متعددی با تمامی طرف‌های مربوطه از جمله تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در این باره انجام شده است.

اسماعیل هنیه هم به وضعیت کنونی فلسطینی‌ها در نوار غزه، کرانه باختری، اردوگاه‌های داخل و خارج فلسطین و پیامدهای این ویروس برای فلسطینی‌ها اشاره کرد و گفت: در این مرحله حساس باید بالاترین سطح هماهنگی و همکاری اتخاذ شود و برنامه‌های مشترکی در پیش گرفته شود.

جنبش حماس تأکید کرد، در این تماس بر ضرورت ادامه ارتباط و هماهنگی برای مقابله با خطرات فعلی تأکید شد.

اسماعیل هنیه دیروز تماسی تلفنی نیز با مقامات سازمان اطلاعات مصر برقرار و درباره آخرین تحولات با آنها رایزنی کرد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان ملل حماس فلسطین نوار غزه سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

 «به برادرت سلام برسان مادرجان». این جمله‌ای است که همسر برادر اسماعیل هنیه به فرزندش می‌گوید که امروز در بمباران منطقه الشیخ رضوان در نوار غزه به شهادت رسید.

رسانه‌های فلسطینی امروز اعلام کردند که در جریان بمباران امروز نوار غزه، برادرزاده رئیس دفتر سیاسی حماس به نام محمد عبدالکریم هنیه، نیز به شهادت رسید و به برادرش که پیشتر در طول جنگ کنونی غزه به شهادت رسیده بود، پیوست.

دو روز پیش نیز ملاک هنیه نوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در حمله رژیم اسرائیل در نوار غزه در روز عید فطر مجروح شده بود، به شهادت رسید.

محمد هنیه پدر ملاک هنیه نیز در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده بود. سه پسر اسماعیل هنیه به همراه تعدادی از نوه‌های او در حمله پهپادی رژیم اسرائیل در اردوگاه الشاطی هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

هنیه در واکنش به این خبر گفت: «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم به شهادت رسید + فیلم دردناک
  • برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید + فیلم
  • ببینید | برادرزاده اسماعیل هنیه نیز به شهادت رسید
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه