Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان حمید شمس الدینی با اعلام این خبر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد دو هزار و ۲۵۰ نفر از نیروهای مسئول در ۷۰ نقطه از ورودی‌های استان، تعداد ۸۱ هزار و ۲۳۸ نفر را کنترل و غربالگری کردند که ۲۷ نفر از افراد مشکوک را برای کنترل و قرنطینه به مراکز ذی صلاح هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان شاهد کاهش ۱۷ درصدی مصرف سوخت بودیم و در این مدت برای ۱۴ خودرو به دلیل عدم رعایت دستورالعمل کشوری برای محدودیت ورود و خروج افراد غیر بومی مندرج در طرح فاصله گذاری اجتماعی، قبض جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در استان کرمان همراه با سراسر کشور از ساعت صفر روز جمعه هشتم فروردین ماه ۹۹ آغاز شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان خودرو روابط عمومی ویروس کنترل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی

این مطلب را صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به خبرنگار قدس آنلاین گفت.

وی در پاسخ به این که برای اجرای قانون جدید تعطیلی پنجشنبه‌ها و کاهش ساعت کاری به ۱۴۰ ساعت در هفته در بخش خصوصی برای برقراری عدالت اجتماعی میان کارکنان دولت و بخش خصوصی زیر مجموعه مقررات تامین اجتماعی چه اقدامی صورت گرفته، با اشاره به اینکه قانون کاهش ساعت کار کارکنان دولت و تعطیلی پنجشنبه ها مصوبه مجلس است، گفت: ما تابع قانون هستیم و اگر نمایندگان مردم در قوه مقننه این تغییر را برای بخش خصوصی و تامین اجتماعی هم تصویب و ابلاغ کنند ما حتما اجرا می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد  آخرین وضعیت لایحه تعیین حقوق و دستمزدها در مجلس هم گفت:  همکاران ما در حال کارشناسی این طرح هستند و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و سپس ما آنرا تقدیم دولت می‌کنیم تا  پس از تصویب به مجلس تقدیم شود.

مرتضوی درباره ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی هم تأکید کرد این طرح نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم تازه ای وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، بخصوص دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد 
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد