Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:38:10 GMT

آسمان استان سمنان ابری است/ وزش باد از فردا

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۱۲۷۷۱

آسمان استان سمنان ابری است/ وزش باد از فردا

به گزارش خبرنگار مهر، نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که آسمان شهرهای شاهرود، میامی و دامغان و همچنین مهدی‌شهر و شهمیرزاد در استان سمنان آسمانی ابری با احتمال بارش باران و رگبار پراکنده دارند همچنین شرایط جوی در دیگر نقاط استان شامل سمنان، گرمسار، آرادان و ایوان‌کی و … متعادل و مناسب است.

هم‌اکنون آسمان مرکز استان صاف و دمای هوا ۱۳ درجه بالای صفر است بیشینه و کمینه دمای هوا در مرکز استان برای صبح دومین یکشنبه سال ۹۹ به ترتیب ۱۷ و ۹ درجه بالای صفر اعلام‌شده است، هواشناسی همچنین برای امروز و فردای سمنان آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق را پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرود ابری شد

شاهرود برخلاف سمنان آسمانی کاملاً ابری دارد دمای هوا ۱۰ درجه بالای صفر است و هواشناسی برای این بزرگ‌ترین شهرستان استان سمنان طی امروز و فردا آسمانی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و بارش باران خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوای شاهرود برای امروز و فردا به ترتیب ۱۵ و هشت و ۱۷ و شش درجه بالای صفر گزارش‌شده است.

دامغان شرایط مشابهی با شاهرود دارد، آسمان دیار صددروازه نیز نیمه‌ابری است و احتمال بارش باران در این شهرستان وجود دارد، دمای هوا هم‌زمان با صبح یکشنبه ۱۱ درجه بالای صفر است و نم نسبی ۸۳ درصدی نشان از احتمال بارش باران می‌دهد. شب گذشته و بامداد یکشنبه در شمال شهرستان دامغان یک میلی‌متر باران باریده است. بیشینه و کمیته دمای هوای دامغان برای امروز ۱۵ و ۹ درجه بالای صفر گزارش می‌شود.

شباهت‌های دامغان و میامی

شباهت زیادی بین وضعیت جوی میامی و دامغان وجود دارد، در هر دو شهرستان دمای هوا ۱۱ درجه بالای صفر است، آسمان ابری و در ۲۴ ساعت گذشته یک میلی‌متر باران باریده است، نم نسبی ۸۳ درصد اعلام‌شده و احتمال بارش باران وجود دارد. بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان شرقی نشین نیز برای روز یکشنبه ۱۸ و هشت درجه بالای صفر است.

دمای هوا در گرمسار و ایوان کی نیز ۱۳ درجه بالای صفر و آسمان ابری است، پیش‌بینی هواشناسی برای این دو شهرستان همسایه آسمانی ابری و در بعضی ساعات وزش باد خواهد بود، بیشینه و کمینه دمای هوای گرمسار برای امروز ۱۸ و ۱۰ درجه بالای صفر و برای ایوان کی ۱۷ و ۹ درجه بالای صفر است.

وزش باد از فردا

درمجموع باید گفت پیش‌بینی هواشناسی برای استان سمنان آسمانی کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد و همچنین بارش رگبار و باران خواهد بود. از فردا به‌تدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان صاف می‌شود. پدیده غالب هواشناسی برای فردای استان سمنان وزش باد نسبتاً شدید است.

سرعت وزش باد امروز یکشنبه در مرکز استان ۱۴ کیلومتر بر ساعت است که احتمال دارد وزش باد از فردا تشدید و در دیگر مناطق استان سمنان به خصوص دامغان نیز سرایت کند.

کد خبر 4888220

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا وزش باد سمنان شاهرود ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان ماسک طبی سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری ضدعفونی بارش باران نوروز بیشینه و کمینه دمای هوا درجه بالای صفر احتمال بارش باران بعضی ساعات سمنان آسمانی آسمانی ابری استان سمنان برای امروز دمای هوای وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۱۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم